کابین پر از صفحه نمایش خودروهای آینده آئودی + تصویر

پرشین خودرو: آئودی برای اولین بار و پس از مدت‌ها پخش تیزر از کابین نسخه پیش‌تولید خودروی "ئی- ترون" خود رونمایی کرد. این در حالیست که این نسخه تولیدی خودرو محسوب نمی‌شود، اما پیش‌بینی می‌شود شباهت زیادی بین نسخه پیش‌تولید و مدل تجاری وجود داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران،این نسخه از خودرو دارای آینه‌های جانبی مدرن یا همان دوربین‌های ویژه است که تصاویر را به شکلی مجازی روی پرده‌های نمایشگرد یا به شکل مستیقم در اختیار راننده قرار می‌دهند. جایگاه صفحه نمایش این دوربین‌ها یا آینه‌های تجاری در سمت راست پنل درب جایگزین شده‌اند و ابعادی کوچک دارند.



آئودی

با این وجود انتظار نداریم که این صفحه‌های کوچک 7 اینچی OLED به این زودی‌های در "ئی-ترون" های به کار رود، اما اگر این فناوری در خودروها به کار رود، راننده می‌تواند در هنگام حرکت در میادین، پارک خودرو و رانندگی در بزرگراه یک حالت خاص را انتخاب کند. یک پشت آمپر دیجیتالی، یک صفحه لمسی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و یک واحد نیز برای تنظیمات سیستم تهویه مطبوع از دیگر صفحه نمایش‌های این خودرو هستند و به همین دلیل "ئی- ترون" را می‌توان خودروی نمایشگرها نامید.

آئودی

 

موتور الکتریکی 355 اسب‌بخاری این خودرو در کمتر از 6 ثانیه شتاب صفر تا 100 را برای آن رقم می‌زند که با استفاده از گیربکس اتومات و در مدل اسپورت قدرت موتور به 410 اسب‌بخار نیز می‌رسد.



آئودی

کد خبر 98373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha