افتتاح پیست اختصاصی «بی وای دی» با شاسی بلند S7

پرشین خودرو: پیست اختصاصی تست درایو خودروهای کارمانیا در فضایی استاندارد با حضور شاسی بلند جدید بی وای دی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از روی آوردن خودروسازان و فعالان صنعت خودرو به برگزاری تست درایو های تخصصی و عمومی در یکی دو سال اخیر، اکنون می بینیم که خودروسازانی پا را فراتر نهاده و یک قدم دیگر به استانداندارد های جهانی صنعت خودرو نزدیک تر شده اند.

از جمله این شرکت ها که با انجام فعالیت های نوین در حوزه بازاریابی خودرو سعی در جلب نظرها به سوی خود داشته است می توان به کارمانیا شریک تجاری برند بی وای دی در ایران اشاره کرد.

 



این شرکت در روز گذشته اقدام به افتتاح پیست اختصاصی تست درایو خودروهای بی وای دی نمود که با دو اتفاق ویژه همراه بود.

 



در این مراسم که 3 خودروی اف3، اس6 و اس7 هفت حضور داشت، اولین مشتری چینی در ایران که اقدام به انتخاب برندی از کشور خود در ایران کرده بود به خبرنگاران معرفی شد.

 



"هونگ یان یانگ" مشتری بی وای دی اس 7 در خصوص انتخاب این خودرو، گفت: مهمترین دلایل انتخاب اس 7 ازسوی من این است که با توجه به شناخت خود از محصولات کشورم، بی وای دی اس 7 بهترین گزینه از نظر کیفیت، پرفورمنس و استهلاک پایین در این سگمنت و در میان رقبای خود است و مطمئن هستم بهترین انتخاب را انجام داده ام.

در طی برگزاری این مراسم از اولین مشتری خودروسازی کارمانیا که به کارکرد 100 هزار کیلومتر با خودروی بی وای دی اس 6 خود رسیده بود، نیز دعوت بعمل آمد وضمن قدردانی از ایشان به پاس احترام، هزینه سرویس 100 هزار کیلومتر که بالغ بر 14,000,000 ریال بود به این مشتری اهدا شد.

 



"مولایی" اولین مشتری 100 هزارتایی کارمانیا گفت: از این خودرو بیشتر در مناطق کوهستانی و شرایط سخت استفاده کرده است و تاکنون هیچ قطعه ای از خودرو نیاز به تعمیر و تعویض نداشته است و در واقع صرفا جهت سرویسهای دوره ای و تعویض و یا شارژ مواد مصرفی به تعمیرگاه و نمایندگی ها مراجعه نموده است.

بعد از پایان مراسم نوبت به تست بی وای دی اس7 که نسل جدید بی وای دی اس6 شناخته می شود، رسید.افتتاح پیست نیز با خودروی اس7 انجام شد که بنا بر اخبار رسیده از هفته آینده و با دریافت پلاک به مشتریان تحویل خواهد شد.

در ابتدا و برای آشنایی بیشتر با محوطه پیست باید بگویم که این پیست در فضایی بالغ بر 17 هزار متر مربع و با ایجاد زیر ساخت های لازم برای انجام تست های مورد نظر ساخته شده است.

در این پیست امکان تست شتاب خودرو، پایداری و تست سیستم تعلیق خودرو مهیا شده است که مشتریان می توانند در فضایی ایمن به بررسی های پیش از خرید خودرو بپردازند.

 



بی وای دی اس7 که نسل جدید اس6 به شمار می رود با همان پلتفرم اس6 به تولید رسیده است، با این تفاوت که در طراحی داخلی و خارجی خودرو بروز رسانی هایی انجام شده است.

اس 7 از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره برده است که قادر به تولید قدرت 203 اسب‌بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر است که از این قدرت از طریق یک گیربکس 6 سرعته 2 کلاچه به چرخ های جلوی خودرو منتقل می شود.
در طراحی داخلی خودروی بی وای دی اس7، تفاوت های فاحشی را در راستای جذاب تر شدن خودرو نسبت به نسل قبل مشاهده می کنیم که پشت آمپر دیجیتال یکی از آن ها است.

 



برخی از امکانات رفاهی و ایمنی که در بی وای دی اس7 وجود دارد شامل دکمه استارت، ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم ضد سرقت، سیستم ورود بدون کلید، دوربین 360 درجه، صندلی سرنشینان مجهز به ISO Fix، مجهز به قفل مرکزی با ریموت، سیستم نمایشگر فشار باد لاستیک TPMS، مجهز به 6 سنسور پارک، سیستم تهویه مطبوع با تکنولوژی تصفیه آلودگیها و ذرات معلق داخل خودرو، دریچه سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سیستم حافظه یکپارچه، صفحه کیلومتر تمام LCD با صفحه 1.12 اینچی TFT، روکش چرم، بلوتوث، کروز کنترل و دوربین 360 درجه می شود.

به طور کلی وجود چنین پیست هایی در ایران برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که می توانند قبل از خرید به تست خودروی مورد نظر خود بپردازند که از این حیث کارمانیا، با احداث این پیست و ایجاد چنین شرایطی یک گام دیگر به موفقیت نزدیک شد.شرکتی که با وجود زمان کمی که از آغاز فعالیت آن در بازار می گذرد، توانسته است به سهم مناسبی از بازار خودروهای شاسی بلند و سدان دست پیدا کند.

 

گزارش تصویری این مراسم و پیست تست درایو کارمانیا را می توانید با استفاده از این لینک مشاهده کنید.

کد خبر 98379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha