اپلیکیشنی که در ازای دریافت اطلاعات به رانندگان جایزه می دهد

پرشین خودرو: یک شرکت خودروسازی اپلیکیشن موبایلی ساخته که در ازای دریافت اطلاعات رانندگان به آنها جایزه می دهد. این شرکت اطلاعات را در اختیار بیمه گران قرار می دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از انگجت، شرکت های مختلف و شهرداری ها تمایل زیادی به بررسی اطلاعات مربوط به رانندگی شهروندان دارند. اما راه های کمی وجود دارد تا شهروندان متقاعد شوند اطلاعات خود را در اختیار این شرکت قرار دهند.

درهمین راستا شرکت میتسوبیشی یک اپلیکیشن موبایل ارائه کرده که از رانندگان آمریکایی درخواست می کند اطلاعات مربوط به رانندگی خود را با شرکت های بیمه به اشتراک بگذارند و در عوض نشان هایی دریافت کنند که می توان در قبال آنها جایزه گرفت.

احترام به قوانین رانندگی(مانند حفظ خودرو در یک خط، عدم رانندگی با سرعتی بیش از حد مجاز، اجتناب از ترمزهای ناگهانی) سبب می شود راننده هنگام تعویض روغن و تجهیزات خودرو تخفیفاتی دریافت کند. همچنین راننده تا پایان ۲۰۱۸ قهوه مجانی و کارت هدیه دریافت می کند.

اپلیکیشن


بیمه گذاران و دولت های محلی استراتژی های مشابهی را به کار گرفته اند. اما این نخستین بار است که یک شرکت خودروسازی به طور مستقیم وارد عمل می شود. برایان آرنت از شرکت میتسوبیشی معتقد است در صورت کاهش فروش خودرو، این اپلیکیشن راهی برای تثبیت کسب و کار با منابع جایگزین درآمدزایی است.

پروژه میتسوبیشی به بیمه گران کمک می کند الگوهای رانندگی را رصد و در نتیجه پروفایل ریسک خود را منطبق با آن تغییر دهند. به این ترتیب اگر فردی ایمن رانندگی کند، حق بیمه کمتری باید بپردازد.

البته این نگرانی وجود دارد در صورتی که فرد بخواهد از پرداخت حق بیمه های سنگین اجتناب کند، شرکت های بیمه گذار چنین فرایند جمع آوری اطلاعاتی را الزامی کنند.

کد خبر 98392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha