برپایی نهمین نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک در شهریور

پرشین خودرو: با توجه به گرمای هوا درمرداد ماه، مسئولان برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد وکودک تصمیم گرفتند تا نمایشگاه مذکور که قرار بود 24 تا 27 مردادماه برگزار شود را در 15 تا 18 شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار کنند.

به گزارش پرشین خودرو، مدیر اجرایی این نمایشگاه با بیان این مطلب گفت: بیش از 100 شرکت ایرانی برای حضور در نهمین نمایشگاه مادر کودک و نوزاد ثبت نام کرده اند و شرکت هایی از کشورهای ترکیه، چین و روسیه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

محتشم امیری افزود: در نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد سازمان های حامی مادر، نوزاد و کودک، متخصصان مربوط به حوزه کودک، پوشاک، مبلمان، سیسمونی، اتاق خواب، لوازم بهداشتی، اسباب بازی و ... حضور خواهند داشت.

وی گفت: در سال جاری شاهد حضور پر رنگ تر نشریات مربوط به حوزه کودک در نمایشگاه مذکور خواهیم بود و علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این نمایشگاه می توانند به نشانی http://miladfair.com/fa/events-fa/mbc مراجعه و یا با شماره تلفن 02141984 تماس حاصل نمایند.

نهمین نمایشگاه بین المللی مادر نوزاد و کودک از سوی شرکت نمایشگاهی میلاد نور، سازمان توسعه و تجارت، شرکت سهامی نمایشگاههای بین امللی جمهوری اسلامی ایران و با حمایت سازمان بهزیستی کشور، اداره کل بهزیستی استان تهران، وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اداره کل اموزش و پرورش استان تهران و اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و ... برگزار می شود.

 

نمایشگاه مادر

کد خبر 98493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha