بررسی نحوه واگذاری ماشین‌سازی تبریز با حضور وزیر اقتصاد

پرشین خودرو: نایب رییس مجلس با اشاره به نگرانی مردم تبریز درباره تعطیلی کارخانه ماشین‌سازی تبریز، از بررسی نحوه واگذاری این شرکت با حضور وزیر اقتصاد و نمایندگان این شهر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان با اشاره به واگذاری ماشین‌سازی تبریز به بخش خصوصی گفت: این واگذاری دغدغه‌هایی میان کارکنان ماشین‌سازی و نگرانی‌هایی در مردم تبریز ایجاد کرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بررسی واگذاری ماشین‌سازی، نمایندگان شهر تبریز با وزیر اقتصاد جلسه‌ای برگزار کردند، افزود: مقرر شد که وزیر اقتصاد از خریدار و سرمایه‌گذار ماشین‌سازی تبریز برنامه راهبردی را اخذ کرده و در نهایت جلسه‌ای در این باره برگزار شود.

 

ماشین‌سازی تبریز

 

نگرانی مردم تبریز درباره تعطیلی کارخانه ماشین سازی

وی ادامه داد: اگر روند و فعالیت سرمایه‌گذار در کارخانه ماشین‌سازی در جهت توسعه و راه‌اندازی این کارخانه باشد، نمایندگان نیز کمک می‌کنند این اتفاق تسریع شده و موانع پیش روی این فرد برای توسعه ماشین‌سازی برداشته شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی مردم درباره تعطیلی این کارخانه، تصریح کرد: اگر دغدغه‌ای وجود داشته باشد مبنی بر اینکه ماشین‌سازی تعطیل می‌شود و یا مشکلی برای توسعه این کارخانه پیش می‌آید، راه‌حل‌های حل این مشکل با وزیر اقتصاد و نمایندگان تبریز بررسی می‌شود تا اجازه ندهیم که ماشین‌سازی با این سابقه طولانی تعطیل شود.

کد خبر 98514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha