کد خبر 98540
۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
پیش‌بینی تصادف با اپلیکیشن مسیریاب

پرشین خودرو: اپلیکیشن ویز (Waze) گوگل قرار است قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا بتواند تصادف خودرو را هم پیش‌بینی کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، اپلیکیشن مسیریاب و موقعیت‌یاب ویز که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است، از این پس می‌خواهد قابلیت جدیدی را به مسیریابی خود بیفزاید تا کاربران بدین وسیله بتوانند احتمال بروز تصادف خودرویی را تشخیص دهند، محل استقرار نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی را بیابند و میزان ترافیک راه‌های مختلف را شناسایی کنند.

گزارش‌های منتشره حاکی است که گوگل قصد دارد با جمع‌آوری و گردآوری داده‌های مربوط به موقعیت جغرافیایی کاربران، به تکمیل پلت‌فرم مسیریابی خود بپردازد.

 

ویز

 

اضافه شدن این قابلیت به اپلیکیشن ویز می‌تواند برای بسیاری از رانندگان و کاربران این برنامه که به منظور پیدا کردن مناسب‌ترین مسیر از آن استفاده می‌کنند، بسیار مفید و کاربردی باشد.

در صورتی که چنین قابلیتی به اپلیکیشن ویز اضافه شود، کاربران قادر خواهند بود زمان، مکان و نوع وسائل نقلیه‌ای که موجب بروز تصادف شده‌اند، را مشاهده کرده و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنند. این امر می‌تواند به رانندگان در پیش‌بینی مسیر بدون تصادف کمک بسزایی کند.

کد خبر 98540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha