توضیح پلیس راه درباره تصادف اتوبوس مسافربری در سنندج

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه کشور جزئیات تصادف اتوبوس مسافربری با یک تانکر حامل موادسوختی در سنندج را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازباشگاه، سردار حمیدی رئیس پلیس راه کشور  در رابطه با تصادف شب گذشته یک دستگاه اتوبوس با یک تانکر حامل سوخت در شهر سنندج اظهار کرد: در ساعت 00:30 بامداد امروز(چهارشنبه) یک دستگاه اتوبوس مسافربری در پایانه شهر سنندج در حال مسافرگیری بود که ناگهان یک دستگاه تانکر حامل موادسوختنی و خطرناک از پشت سر با اتوبوس برخورد کرده و در نتیجه این تصادف منجر به آتش گرفتن اتوبوس و فوت 11 نفر و مجروح شدن 6 نفر می‌شود.
 
وی افزود: در حال حاضر همکاران ما در پلیس راه در حال بررسی علت حادثه هستند و در ساعات آینده علت را اعلام خواهند کرد.
 
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه اتفاقاتی در این حادثه رخ داده است که قابل بررسی است، گفت: یکی از این موارد این است که منطقه‌ای که تصادف در آن رخ داده جزء مناطق حادثه خیز در شهر سنندج است و همکاران ما بارها به مسئولان منطقه تذکرات لازم را داده‌اند.
 
سردار حمیدی در رابطه با صدور مجوز برای تردد خودروهای حامل مواد سوختی و خطرناک، تصریح کرد: طبق قانون تردد شبانه این وسایل نقلیه ممنوع است و صدور مجوز برای این تانکر حامل سوخت جای سوال دارد.
 
 
تصادف
 
 
وی افزود: اینکه خودرو دارای نقص فنی و راننده مجاز به رانندگی بوده و یا خیر، در دست بررسی است.
 
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه پلیس از قبل وقوع این قبیل حوادث را در این منطقه پیش بینی کرده بود، گفت: طبق اعلام پلیس، تردد خودروهای حامل سوخت و مواد خطرناک در کشور وضعیت مناسبی ندارد.
 
 
وی افزود: بعضا رانندگان خودروهای حامل سوخت جای مناسبی برای استراحت ندارند؛ لذا ساعت‌های بیشتر از حد مجاز رانندگی می‌کنند و سیستمی که بتوان بر آن‌ها به خوبی نظارت کند، وجود ندارد و به صورت سنتی و دستی وضعیت تردد این قبیل خودروها در پلیس راه‌ها ثبت می‌شود.
 
رئیس پلیس راه کشور گفت: نیاز است مسئولان از مبدأ جلوی تردد شبانه خودروهای حامل سوخت را بگیرند.
کد خبر 98546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha