نمایشگاه خودرو مشهد، نمایشگر پویایی صنعت خودرو ایران است

پرشین خودرو: مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد با تشریح شرایط کنونی صنعت خودرو کشور، برگزاری هجدهمین دوره از نمایشگاه خودرو مشهد را با استانداردها و برنامه های جانبی جدید، نشان دهنده پویایی این صنعت و سخت کوشی فعالان این عرصه دانست.

علی عاجزی در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب و با اشاره به جایگاه نمایشگاه خودروی مشهد در ایران تا پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، اظهار داشت: نمایشگاه خودرو مشهد به دلیل جایگاه استراتژیک استان خراسان و شهر مشهد از اهمیت ویژه ای بین فعالان این حوزه برخوردار است که این امر نمایشگاه مشهد را پس از نمایشگاه خودرو تهران به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ و کاربردی خودرو و صنایع مرتبط به صنعت خودرو ایران و جهان، شناسانده است.

مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد با توجه به مشکلات جهانی که در حوزه خودرو کشور به وجود آمده است، گفت: با وجود برخی مشکلات، تا به این لحظه استقبال از نمایشگاه خودرو مشهد همچون سال های قبل بوده است و همچنان شاهد حضور خودروسازان داخلی، شرکت های واردکننده و نمایندگی های خودروسازان جهانی در لیست شرکت کنندگان این نمایشگاه بین المللی هستیم.

عاجزی با ذکر این نکته که امسال هیچ کم و کاستی در برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد وجود نخواهد داشت به تشریح برنامه های این دوره از نمایشگاه خودرو پرداخت و افزود: در دوره جدید برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد در نظر داریم تا هر چه بیشتر این نمایشگاه را به استانداردهای جهانی نزدیک کنیم که افزودن قسمتی از نمایشگاه به نمایش و معرفی موتورسیکلت، بخشی از برنامه های استانداردسازی این نمایشگاه است.

 



مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد فضای تحت پوش مفید نمایشگاه را ۴۵ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه شامل ۷ سالن مسقف است و بخش خودروهای کار و تجاری در فضای باز نمایشگاه تدارک دیده شده است.

عاجزی در ادامه یکی دیگر از برنامه های جذاب هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد را افزودن سالن خودروهای کلاسیک دانست و ادامه داد: بخشی از فضای نمایشگاه را به نمایش خودروهای کلاسیک شناسنامه دار مشهد و سراسر ایران اختصاص داده ایم که با توجه به علاقه عمومی به این خودروها، انتظار استقبال بی نظیری از سوی بازدیدکنندگان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به حضور خودروهای آفرودی در نماشگاه خودرو مشهد گفت: بخشی از فضای نمایشگاه نیز با استانداردسازی و رعایت مسائل ایمنی به محلی برای حرکات نمایشی با خودروهای آفرود اختصاص داده شده است.

عاجزی ادامه داد: ۱۹۲ شرکت در بخش خودرو و قطعات در هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد حضور خواهند داشت که با برنامه ریزی های انجام شده برای تبلیغات این دوره، مخاطبان ویژه برای قطعات خودرو و لوازم یدکی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

به گفته وی، در دوره گذشته ۴۵۰ هزار نفر از نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد بازدید کرده اند.

مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد با اشاره به شرایط کنونی کشور و صنعت خودرو حضور در نمایشگاه خودروی مشهد را فرصت مناسبی دانست تا نشان دهیم که اعمال تحریم های یک طرفه علیه صنعت خودروی ایران، با تلاش فعالان این حوزه کم اثر شده است، خاطرنشان کرد: هر چند شرایط کنونی موجب شده است تا برخی از شرکت ها بخشی از هزینه تبلیغات خود را کاهش دهند اما این شرایط از حضور در نمایشگاه های خودرو جلوگیری نکرده است.

عاجزی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه های خودرو به سبب وجود جنبه های متعدد تجاری و اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و استقبال مردم، خودروسازان و واردکنندگان از این نمایشگاه، نشان دهنده اهمیت این صنعت است لذا به اعتقاد بنده شرکت هایی که تا به حال در این نمایشگاه حضور پیدا نکرده اند لازم است تا با انجام برنامه ریزی مدون در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از 16 تا 19 مرداد ماه سال جاری در مکان نمایشگاه های بین المللی شهر مشهد پذیرای علاقمندان این حوزه خواهد بود.

کد خبر 98555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha