امکان خرید «ب ام و» با بیت کوین فراهم شد!

پرشین خودرو: به تازگی یک نمایندگی فروش محصولات ب ام‌ و در بریتانیا امکان دریافت بیت کوین به جای پول رایج را برای فروش خودروها فراهم کرده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از زومیت، بالاخره پای ارزهای رمزنگاری شده به دنیای خودروها باز شد. اخیرا نمایندگی ب ام‌ و استفان جیمز در شهرهای لندن و کنت بریتانیا اعلام کرده است که از این پس مشتریان می‌توانند با پرداخت بیت کوین خودروی مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنند. این خبر روز چهاردهم تیر سال جاری در قالب یک توئیت منتشر شده است. بر اساس این توئیت، این نمایندگی از پلتفرم بیت‌پی (BitPay) برای پرداخت‌های بیت کوینی استفاده می‌کند. بیت‌پی یک پلتفرم جهانی است که امکان خریدهای جزئی، پرداخت صورت‌حساب‌ها و تجارت الکترونیک را از طریق بیت‌کوین فراهم می‌کند.



با نفوذ هر چه بیش‌تر ارزهای مجازی در بازار، هر روز شرکت‌های بیش‌تری بیت کوین را به عنوان معروف‌ترین ارز رمزنگاری شده، برای انجام مبادلات مالی می‌پذیرند. به این ترتیب عجیب نیست که حالا پای ارزهای رمزنگاری شده به دنیای خودروها باز شده باشد. نباید فراموش کرد که در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی ارزش بیت کوین با رشد چشم‌گیر مواجه شد و عده‌ای از افراد عادی که در این ارز رمزنگاری شده سرمایه‌گذاری کرده بودند، ثروتی هنگفت به دست آوردند.

کد خبر 98632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha