اختصاص 4 ستاره کیفی به 6 محصول «ایران خودرو»

پرشین خودرو: براساس نتایج منتشر شده از سوی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران شش محصول ایران خودرو با چهار ستاره كیفی بالاترین سطح كیفی موجود در محصولات ساخت داخل را از آن خود کردند.

به گزارش پرشین خودرو، برمبنای نتایج ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران در دو بخش كیفیت ظاهری و عملكردی، شش محصول ایران خودرو با چهار ستاره کیفی سبد محصولات ایران خودرو را به لحاظ کیفی ارتقا دادند، بطوری که در گروه قیمتی بیش از یکصد میلیون تومان، پژو 2008 و سوزوکی گراند ویتارا و در رده قیمتی 250 میلیون تا 500 میلیون ریالی پژو207 و پژو207 اتوماتیک، تندر90 پلاس و تندر90 پلاس اتوماتیک چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

همچنین درآخرین ارزیابی شركت بازررسی، كیفیت و استاندارد ایران، وانت تندر90، هایما اس5، رانا، دنا پلاس، 206 و 206 اس دی از محصولات تولیدی ایران خودرو سه ستاره كیفی را به دست آوردند.

 



این گزارش نشان می دهد که روند ارتقای ستاره كیفیت محصولات ایران خودرو از سال 94 تا 97 حكایت از افزایش سطح كیفی محصولات و در نهایت افزایش ستاره های كیفیت را دارد و گروه صنعتی ایران خودرو با اجرای پروژه های كیفیت در زنجیره ارزش تولید محصولات، توانسته نتایج ارزشمندی كسب كرده و جایگاه محصولات خود نزد مشتریان و جامعه را ارتقا دهد.

گفتنی است درحال حاضر نزدیك به 65 درصد از محصولات ایران خودرو دارای سطح كیفیت 3 و 4 ستاره هستند و هیچ یك از محصولات سواری این شرکت در سطح كیفی تك ستاره نیستند.

این شركت با دارا بودن 6 محصول چهار ستاره، 6 محصول سه ستاره و 6 محصول دو ستاره در میان خودروسازان داخلی از نظر كیفیت محصول سرآمد است.

کد خبر 98651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha