کد خبر 98688
۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
واریز سود سهام عدالت تا پایان تیرماه

پرشین خودرو: مشاور سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت ۴۰۰هزار نفر (افراد باقی‌مانده) تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد سود عملکرد سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ بیشتر خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، مشاور سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت ۴۰۰هزار نفر (افراد باقی‌مانده) تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد سود عملکرد سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ بیشتر خواهد بود.

سید جعفر سبحانی، با بیان اینکه تاکنون به بیش از ۳۹ میلیون نفر کل سود دریافتی سهام عدالت (مربوط به سود عملکرد سال ۹۵) پرداخت کرده‌ایم، اظهار داشت: نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر از مشمولان دریافت سود سهام عدالت باقی مانده‌اند که این افراد نیز تا پایان تیرماه سود سهام عدالت را دریافت خواهند کرد.

 

سهام عدالت

 

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص سود عملکرد سال ۹۶، افزود: برای تعیین تکلیف سود عملکرد سال ۹۶، منتظر برگزاری مجامع تمامی شرکت‌های سرمایه‌پذیر هستیم.

وی ادامه داد: مجامع شرکت‌ها معمولا آخر تیرماه برگزار می‌شود. اما از سویی دیگر سال مالی تعدادی از شرکت‌ها پایان مهر ماه است از این رو برای تعیین سود عملکرد باید منتظر برگزاری مجامع این شرکت‌ها نیز بمانیم.

سبحانی تاکید کرد: البته مجامع تعدادی از شرکت‌ها برگزار شده است که به نظر می‌رسد سود عملکرد سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ بالاتر خواهد بود.

کد خبر 98688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha