بدون گواهینامه با این تاکسی پرنده پرواز کنید

پرشین خودرو: شرکت کانادایی اوپنر از تولید تاکسی هوایی جدیدی به نام بلاک فلای خبر داده که به عنوان یک وسیله نقلیه شخصی قابل استفاده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، این تاکسی پرنده اولین تاکسی پرنده تمام برقی و فوق سبک جهان محسوب می شود که دارای بال های ثابت بوده و به صورت عمودی نشست و برخاست می کند.

محصول یادشده که با بال های خود در دو طرف تاکسی پرنده شباهت زیادی با بشقاب پرنده ها دارد، مجهز به هشت موتور برقی است و می تواند با یک بار شارژ مسافتی ۴۰ کیلومتری را طی کند. حداکثر سرعت این تاکسی پرنده به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

به گفته شرکت سازنده، بلاک فلای برای عصر جدیدی ساخته شده که در آن حمل و نقل سه بعدی معنای گسترده ای یافته و روز به روز بیشتر متداول می شود. به حرکت درآوردن این تاکسی پرنده بدون نیاز به دریافت گواهینامه جدید ممکن است. همچنین برای هدایت بلاک فلای تنها به میزان مختصری آموزش میدانی نیاز است.

 

تاکسی پرنده

 

برای طراحی و تولید این تاکسی پرنده بیش از ۹ سال زمان صرف شده و بیش از هزار پرواز آزمایشی به همین منظور صورت گرفته است. شارژ بلاک فلای در کمتر از ۳۰ دقیقه صورت گرفته و سروصدای آن نیز محدود است. دکمه بازگشت به خانه این تاکسی باعث هدایت خودکار آن به سمت مقصد اولیه حرکت می شود. قیمت نهایی و زمان عرضه آن مشخص نیست.

کد خبر 98701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha