برای تعیین استانداردهای خودرو باید واقع‌بین باشیم

پرشین خودرو: نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ سطح استاندارد‌های کالای ملی باید به تدریج افزایش یابد. در عین حال این موضوع نباید منجر به قفل شدن خط تولید، افزایش ناگهانی قیمت‌ها و یا تعیین استانداردهایی غیر واقعی و غیرعملی شود.

محسن علیجانی زمانی در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: ما باید در تعیین استانداردها واقع‌بین باشیم و حد تعادل را برای تولید کالایی با کیفیت بهتر و حداقل استانداردها تامین کنیم و به مرور زمان با افزایش استانداردها به حد مطلوب دست پیدا کنیم.

وی تاكید كرد : همچنین برای در نظر گرفتن دیدگاه‌های مردم و جلوگیری از تحمیل فشار بر آن‌ها، بهتر است شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف‌‎کننده تصمیمات نهایی خود را با کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهایی کنند. علیجانی در ادامه بیان کرد: تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی می‌تواند باعث ارتقای صنعت خودروسازی شود و این روند نباید موجب قفل شدن این صنعت شود.

 


وی در پایان درباره محورهای طرح تحقیق و تفحص توضیح داد: نظارت بر بودجه‌های در نظر گرفته شده برای صنعت خودرو، استانداردهای محصول نهایی، تنوع سلایق و بررسی بازخورد هزینه‌های این صنعت در جلب رضایت مردم دغدغه نمایندگان این طرح است.

کد خبر 98709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha