قبول فساد در بدنه قوه مجریه را به فال نیک می‌گیریم

پرشین خودرو: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید قبول فساد در بدنه قوه مجریه و درخواست از رییس قوه قضاییه برای برخورد قاطع و سریع با شبکه وارد کننده غیرقانونی خودرو را به فال نیک گرفت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، نادر قاضی‌پور با اشاره به گزارش رییس‌جمهور درباره تخلف در واردات خودرو و دستور برای برخورد با مفسدان اظهار داشت: دست رییس‌جمهور برای صدور دستور رسیدگی به مفاسد اتفاق افتاده در ثبت سفارش خودرو را مشروط به نتیجه‌بخش بودن این دستور می‌بوسم.


نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: باید دید که آیا این نامه دستور برای جمع شدن فساد در بدنه مدیریتی کشور است و باید دید متن نامه به نفع ملت و مبارزه با رانت و فساد و در پی ضربه به مفسدان است یا خیر؟ چراکه گاها با کلام خوب، دستوری نوشته می‌شود اما به مار خوش خط و خال و زهراگینی تبدیل می‌شود که به ضد خودش مبدل می‌شود.

 

تخلف واردات خودرو

 

وی گفت: بنده دست مدیرانی را می‌بوسم که با دزدانی که از جیب ملت به اشکال مختلف دزدی می‌کنند، مبارزه می‌کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به تهیه گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص ثبت سفارش خودرو مبتنی بر ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس اشاره کرد و افزود: این گزارش مبتنی بر گزارش سازمان بازرسی کل کشور در خصوص تخلفات گسترده ثبت سفارش خودرو تهیه شده و در نوبت رسیدگی صحن علنی مجلس است. امیدوارم دستور رییس‌جمهور هم در همین راستا باشد تا برخورد با مفسدان اقتصادی در عمل اتفاق بیفتد.

کد خبر 98722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha