کد خبر 98739
۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
تصاویر لو رفته از سورنتوی گازوئیلی + تصویر

پرشین خودرو: از طرفی کره‌‌ای‌ها جزئیات زیادی از این نسخه سورنتو را تائید نکرده‌اند، اما نشانه‌های روی خودرو اشاره به یک موتور 2.2 لیتری توربودیزل دارد که پیشتر روی هیوندایی سانتافه به کار رفته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، سورنتوی دیزلی کیا در راه است و این تصاویر خارج از فضای تست کمپانی گرفته شده و خودرو توسط مقامات "آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا" در حال ارزیابی است.
 

سورنتو

 

ازنگاه بصری تفاوت زیادی بین سورنتوی دیزلی و نسخه بنزینی آن وجود ندارد، اما مدل کنونی به یک جفت اگزوز در نمای انتهایی مجهز است. مدل فعلی در تصاویر سورنتوی دیزلی را فاقد چراغ‌های LED و مه‌شکن‌ها نشان می‌دهد. با این وجود به نظر می‌رسد چراغ‌های نمای عقب در مدل و سطح بالاتری در خودرو ارائه شده‌اند. برخلاف مدل‌های فبلی که دریچه سوخت مخفی در خود دارند، در این مدل دریچه سوخت مدلی قدیمی‌تر به خود گرفته و در نمای جانبی محسوس هستند.
 

سورنتو


هیچ تصویری از نمای داخلی خودرو مشخص نیست، اما پیش بینی می‌شود این مدل تغییر چندانی را از خود نشان ندهد.

از طرفی کره‌‌ای‌ها جزئیات زیادی از این نسخه سورنتو را تائید نکرده‌اند، اما نشانه‌های روی خودرو اشاره به یک موتور 2.2 لیتری توربودیزل دارد که پیشتر روی هیوندایی سانتافه به کار رفته است. این موتور با گشتاور 436 نیوتن‌متر حدود 190 اسب‌بخار قدرت دارد و در هیوندایی با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار در دو سیستم محرک تمام چرخ یا محرک چرخ‌های جلو ارائه می‌شود.

شایعات از ورود این سورنتوی دیزلی به بازار در اواخر سال 2018 یا اوایل 2019 حکایت دارد.
 

 

سورنتو

کد خبر 98739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha