وسایل نقلیه و ادوات کشاورزی از گذرگاه‌های مجاز راه‌آهن عبور کنند

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن با اشاره به ورود غیر مجاز یک دستگاه کامیون باری به حریم راه‌آهن و برخورد با قطار مسافری مشهد-ساری در محدوده ایستگاه خیام گفت: خوشبختانه این حادثه تلفاتی در پی نداشت اما برای عبور از خطوط راه‌آهن، گذرگاه‌های مجاز در نظر گرفته شده که شرایط عبور ایمن وسایل نقلیه عمومی سبک، سنگین و خودروهای شخصی، همچنین ادوات کشاورزی از روی ریل را فراهم می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از وزارت راه ، صادق سکری با اشاره به برخورد یک دستگاه کامیون با قطار مسافری مشهد - ساری در حوالی ایستگاه خیام شهرستان نیشابور در شامگاه ۲۳ تیرماه اظهار داشت: در ساعت ۲۱:۱۰ یک دستگاه کامیون باری در یک کیلومتری ایستگاه خیام با ورود غیر مجاز به حریم راه‌آهن قصد عبور از روی ریل را داشت که در این اقدام نا موفق بود و منجر به برخورد با لکومتیو عبوری شد.

وی افزود: هم اکنون مسیر دو خطه قطار تهران - مشهد باز است و تردد قطارها در این مسیر طبق برنامه از پیش اعلام شده در جریان است.

سکری گفت: خوشبختانه این اتفاق تلفاتی در پی نداشت اما راننده کامیون بعد از وقوع سانحه متواری و در این بین خسارت جزئی به لکومتیو وارد شده است.

 

راه اهن


مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن خاطرنشان کرد: رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و خودروهای شخصی باید در نظر داشته باشند که تردد از خطوط راه‌آهن ممکن است منجر به بروز خسارت‌های جانی و مالی جبران ناپذیری شود.

این مقام مسئول در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: برای عبور از خطوط راه‌آهن، گذرگاه‌های مجاز در نظر گرفته شده که شرایط عبور ایمن خودروها و ادوات کشاورزی از روی ریل را فراهم می‌کند.

گفتنی است،‌ طبق اعلام رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۶ مصدوم حادثه مزبور به بیمارستان های نیشابور منتقل شدند.

کد خبر 98747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha