کد خبر 98768
۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
نابودی سریع ترین خودروی دنیا + تصویر

پرشین خودرو: یک مرد در ویرجینیا درست یک روز پس از خرید یک مک‌لارن 720s جدید و نو تصادف کرده و خودروی خود را نابود کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، پلیس در این خصوص اعلام کرد: یک دستگاه مک‌لارن S720 که در روز جمعه برای خریدار آن ارسال شده بود در روز شنبه در تصادفی شدید تخریب شد.


تنها تصویر منتشر شده از این خودرو در رسانه‌های اجتماعی، حکایت از تصادف خودرو با درخت دارد. درِ سمت راننده پاره شده و بخشی از آن نیز توسط تیم امداد و نجات جابه‌جا شده است. لاستیک‌های جلوی خودرو نیز تخریب شده ‌و از رینگ جدا شده‌اند. در بخش جلو و عقب خودرو نیز ستون‌های خودرو در هم شکسته و باعث در هم رفتگی ساختار کلی بدنه خودرو شده است.

از آنجا که مک‌لارن خودروی فوق ‌سریعی است، دور از انتظار نیست که دلیل تصادف تخطی از سرعت معمول اعلام شود، اما اطلاعاتی در خصوص میزان سرعت این ابرخودرو در حین تصادف موجود نیست.

 

تصادف مک لارن


از زمان معرفی 720s در نمایشگاه خودرویی ژنو سال گذشته، مک‌لارن این محصول خود را یکی از سریع‌ترین محصولات تولیدی دنیای خودرو در کره خاکی نامید.

شتاب‌گیری این خودرو بسیار سریع است و می‌تواند در جایگاهی بالاتر از پورشه 918 اسپایدر قرار گیرد. موتور این مدل، به توربوی دوگانه و اینترکولر مجهز است. این موتور ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپ، از آلومینیوم ساخته شده و در قسمت میانی عقب خودرو قرار گرفته است. قدرت 720S در حدود ۷۱۰ اسب‌بخار اندازه‌گیری می‌شود و گشتاور ۷۷۰ نیوتن‌متر فراهم می‌کند. با این پیشرانه، رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۲.۸ ثانیه زمان می‌برد و می‌توان بعد از ۵.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

اگرچه کلیشه‌ای به نظر می‌رسد، اما هر کس با وجود در اختیار داشتن این میزان از سرعت باید مسئولیت حرکت و سلامت و شهروندان را بر عهده بگیرد.

کد خبر 98768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha