کد خبر 98790
۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
80 درصد از مطالبات رانندگان کامیون برآورد شد

پرشین خودرو: حسن‌نیا گفت: 80 درصد از مطالبات رانندگان کامیون برآورد شده و تا پایان هفته به یک جمع‌بندی کامل در این بخش خواهیم رسید.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه کارگروهی با محوریت بررسی و پیگیری مطالبات رانندگان تشکیل شد، گفت: تا به امروز بیش از 6 جلسه از این کارگروه برگزار شده و مشکلاتی از جمله بیمه تکمیلی رانندگان، تعیین نرخ حمل بر تن کیلومتر، دریافت شکایات و انتظارات رانندگان، افزایش تعرفه حمل فرآورده‌های نفتی و رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل از مهمترین موضوعاتی بود که در این کارگروه بررسی شد.

حسن‌نیا تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکل رانندگان افزایش قیمت لاستیک و قطعات لوازم یدکی رانندگان کامیون بود که با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت این مشکل برطرف شد.

وی با بیان اینکه چندی پیش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درخواست تاسیس یک نمایندگی فروش لاستیک در شرکت‌های حمل‌ونقل را داده بود، گفت: روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأسیس نمایندگی‌های فروش لاستیک در برخی از پایانه‌های حمل‌ونقل موافقت کرده است.

وی یادآور شد: تأسیس نمایندگی‌های لاستیک کمک می‌کند که به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مصوب لاستیک‌ها به رانندگان فروخته شود.

 

کامیونداران

 

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره تخلفات برخی از شرکت‌های حمل‌ونقل برای گرفتن کمیسیون‌های اضافی گفت: میزان نظارت در پایانه‌های مرزی و پایانه‌های بار تشدید شده و هیچ یک از مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل حق ندارند کمیسیون اضافه‌ای از رانندگان دریافت کنند.

وی تأکید کرد: با تمامی متخلفان این بخش به شدت برخورد خواهیم کرد تا عدالت در این حوزه ایجاد شود.

حسن‌نیا گفت: قیمت کرایه حمل بار از ماه گذشته 20 درصد در استان‌های مختلف افزایش یافته و 80 درصد از مطالبات رانندگان کامیون برآورد شده و تا پایان هفته تمامی درخواست و مطالبات رانندگان جمع‌بندی خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای درباره دستور وزیر راه و شهرسازی برای حادثه تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج گفت: پیرو بخشنامه وزیر راه وشهرسازی این حادثه به صورت کامل و فوری در حال پیگیری است و تا 2 روز آینده نتیجه آن اعلام می‌شود.
 

کد خبر 98790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha