آستون مارتین از پرچمدار سوپرلگرا خود رونمایی کرد

پرشین خودرو: کمپانی آستون مارتین از پرچمدار جدید خود به نام DBS سوپرلگرا رونمایی کرد. نام این خودروی اسپرت از ترکیب DBS و سوپرلگرا تشکیل شده که DBS یکی از نام‌هایی است که چندین سال پیش در محصولات این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. به علاوه اینکه سوپرلگرا یکی از نام‌های مورد استفاده توسط انگلیسی‌ها در محصولاتشان بود و در زبان ایتالیایی به معنای فوق سبک است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازبرترین ها، این خودرو می تواند جایگزین مناسبی برای استون مارتین Vanquish S باشد و به گفته این کمپانی استون مارتین قصد دارد یک تجربه فراموش نشدنی از رانندگی و شتاب گیری را در این خودرو ارائه کند. این خودرو می تواند جایگزین مناسبی برای استون مارتین Vanquish S باشد و به گفته این کمپانی استون مارتین قصد دارد یک تجربه فراموش نشدنی از رانندگی و شتاب گیری را در این خودرو ارائه کند.



استون مارتین


نام این خودروی اسپرت از ترکیب DBS و سوپرلگرا تشکیل شده که DBS یکی از نام‌هایی است که چندین سال پیش در محصولات این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گرفت . به علاوه اینکه سوپرلگرا یکی از نام‌های مورد استفاده توسط انگلیسی‌ها در محصولاتشان بود و در زبان ایتالیایی به معنای فوق سبک است.

آستون مارتین DBS سوپرلگرا مجهز به یک موتور 5.2 لیتری 12 سیلندر است که توانایی تولید 715 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور را از دور 1800 تا 5000 دور بر دقیقه دارد . آستون مارتین برای بهبود مرکز ثقل و توزیع وزن ، محل قرار گیری این پیشرانه را در ارتفاع پایینی تعبیه کرده است.
 

این قدرت از طریق یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند. یک دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی در کنار سیستم توزیع گشتاور به DBS سوپرلگرا اجازه می‌دهد بهترین هندلینگ را دهد و بهترین عملکرد را در شتاب‌گیری داشته باشد.



استیون

 

0 تا 100 کیلومتر این خودرو به 3.4 ثانیه زمان احتیاج دارد . این در حالی ست که DBS سوپرلگرا در مدت 6.4 ثانیه به سرعت 160 کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد کرد . حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی به 340 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

شاسی این خودرو از یک ساختار آلومینیومی سبک‌ وزن تکامل یافته در مدل DB11 بهره می‌برد . سیستم تعلیق از نوع جناقی دوبل و در عقب از نوع چند اتصالی است که به صورت استاندارد این خودرو از سیستم تعلیق انطباق پذیر بهره می‌برد و 3 حالت دینامیک رانندگی GT ، اسپرت و اسپرت پلاس را در اختیار راننده قرار می‌دهد. استون مارتین DBS سوپرلگرا توانسته با استفاده از فیبر کربن در پنل های بدنه ، وزن کلی خودرو را تا ۳۷۳۲ پوند کاهش دهد.

استون مارتین DBS سوپرلگرا ؛ پرچمدار جدید استون

از امکانات و تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به ورود و استارت بدون کلید، سیستم پایش باد تایرها، دوربین 360 درجه به همراه دستیار پارک اشاره کرد. همچنین دیگر امکانات مهم این خودرو شامل پوشش چرم و جیر، سیستم اطلاعات و سرگرمی به همراه مسیریابی ماهواره‌ای، اتصال بلوتوث، USB ، iPod و هماهنگی با گوشی‌های آیفون می‌شود. خریداران قادرند رینگ های 21 اینچی برای این خودرو سفارش دهند.



استیون


قیمت این استون مارتین از ۳۰۴.۹۹۵ دلار آغاز می‌شود و از پاییز ۲۰۱۸ تحویل مشتریان خواهد داده شد.
 

کد خبر 98795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha