ب‌.ام‌.و در ماه گذشته X5 را به جهان شاسی‌بلندها معرفی کرد

پرشین خودرو: ب‌.ام‌.و در ماه گذشته X5 را به جهان شاسی‌بلندها معرفی کرد و اینک وقت آن رسیده تا نسل جدید برادر بزرگتر این خودرو را به دنیا بشناساند. به نظر می‌رسد زمان معرفی نسل جدید X6 آنقدر نزدیک است می‌توان نسخه اولیه این مدل در حال تست را مشاهده کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، بدون شک می‌توان گفت که ب‌ام‌و حدود یک دهه پیش نسل جدید ب‌ام‌و- کوپه‌ها را با ساخت نسل X6 ها معرفی کرد. اینک درست با اختلاف یک ماه پس از معرفی X5 2019خود، نسل سوم X6 را برای تست به جاده‌ها انداخته و همچنان پیشتازی خود در صدر اخبار دنیای خودرو را حفظ می‌کنند.



ب .ام. و

 

در نمونه اولیه این خودرو فرمتی کلی از چرخ‌ها و بدنه مشهود است. احتمالا می توان یک نمونه تولیدی از X6 ب‌ام‌و را در رنگ و گزینه‌های مورد نظر در آینده سفارش داد. مدل M اسپرت با روکش‌های نقره‌ای آینه‌های جانبی و اگزوز دو بخشی بزرگ این خودرو را از نسخه M50i جذاب‌تر کرده شده است.



ب. ام. و

 

در مبحث طراحی خارجی، جلوپنجره کلیه‌ای شکل با افزایش ابعادش نمای کلی بخش جلو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تغییرات این بخش از زبان طراحی آینده این خودرو تاثیر می پذیرد و به همین دلیل X6 به خودروهای سری 7 و X7 های آینده نیز بی شباهت نیست.
 

بی ام و

 


شاید بیشترین تغییر این خودرو نسبت به اسلافش در چراغ‌های عقب باشد. چراغ‌های عقب این خودرو نسبت اسلافش باریکتر شده و می‌توان گفت چراغ‌های نمای انتهایی در این خودرو نسبت به مدل‌های جدید X4 نیز باریکتر شده‌اند.

"کوپه‌های اسپرت و جدید" باوارایی‌ها با قابلیت محرک چرخ‌های عقب ارائه شده و به صورت استاندارد با "X درایو" ارائه می‌شود. براساس آخرین اطلاعات به دست آمده جدیدترین نسخه این خودرو با یک واحد بیوتوربو 4.4 لیتری v8 و با تنظیماتی مشابه با مدل M850i X درایو ارائه خواهد شد.
 

تصاویر به دست آمده از مدل اولیه و استتاری این خودرو فضای درونی آن را به ما نشان نمی‌دهند، اما احتمال دارد نگاهی دقیق به کابین x5 راهنمای خوبی برای پیش‌بینی فضای درونی X6m باشد.


احتمالا نسل بعدی این خودرو در بهار سال آینده ارائه می‌شود و قطعا برتری‌هایی را نسبت به برادر کوچکتر خود X5 دارد.

کد خبر 98815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha