کد خبر 98820
۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
جدول خاموشی‌های برق تهران + جدول

پرشین خودرو: شرکت توزیع برق تهران جدول خاموشی برق تهران را در حالی منتشر کرد که این خاموشی‌ها در روزهای ابتدایی بدون برنامه بود.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت توزیع برق تهران جدول خاموشی برق تهران برای روز سه‌شنبه را در حالی منتشر کرد که همچنان این خاموشی ها را بدون برنامه می‌داند و حتی سخنگوی صنعت برق نیز درباره تغییر جداول خاموشی‌ها در برخی زمان‌ها گفت که روال کار این است که شرکت مدیریت شبکه برق ایران یک روز قبل میزان محدودیت هر منطقه را اعلام و محدودیت هر منطقه بین شرکت‌های توزیع تقسیم می‌شود.

وی افزود:شرکت های توزیع نیز این تقسیم بندی را به نواحی شهرها انجام داده و اطلاع‌رسانی آن از طریق رسانه‌ها انجام می‌دهد.

بنابراین گزارش،با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدویت منابع تولید انرژی، صنعت برق ضمن عذرخواهی ناگزیر به پیش‌بینی اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق شهر تهران است.
بر این اساس به اطلاع می‌رساند شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمان‌بندی محدودیت احتمالی بار شبکه تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه بندی مناطق در پنج دسته و براساس ساعت زمانی مشخص اقدام کرده است.

مشترکان می توانند با مراجعه به جدول ذیل و براساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه بندی خود را مشخص و از زمانبندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع حاصل کنند.

گروه بندی اعلام شده تا اطلاع بعدی ثابت می باشد و صرفا جدول زمان بندی تغییر خواهد کرد.
برای دیدن جدول و ساعت خاموشی برق از اینجا وارد شوید.

 

خاموشی برق

کد خبر 98820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha