گزارش سازمان راهداری درباره اجرای سامانه الکترونیکی ثبت بار

پرشین خودرو: رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از بررسی گزارش سازمان راهداری درباره اجرای سامانه الکترونیکی ثبت بار در کمیته متبوعش خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده  از برگزاری نشست کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس با هدف بررسی مشکل کامیون داران خبر داد و گفت: این جلسه با حضور نماینده کامیون داران، مسئولانی از وزارت خانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، و همچین رئیس سازمان راهداری در هفته آتی برگزار خواهد شد.

نماینده مردم دهلران، دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست های هفته گذشته کمیته حمل و نقل کمیسیون به موضوع ایجاد سامانه ثبت و ضبط بار در سیستم حمل و نقل به سازمان راهداری تکلیف شد، افزود: در جلسه هفته آتی کمیته گزارشی از نحوه ایجاد و اجرای این سامانه از سوی رئیس سازمان راهداری کشور بررسی خواهد شد.

 

سامانه الکتریکی باز

 

وی ادامه داد: کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس برای اجرای این سامانه فرصت 10 روزه ای را در نظر گرفته بود و با توجه به اتمام این زمان گزارشی در این باره در کمیته بررسی خواهد شد.



رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با عملیاتی شدن سامانه الکترونیکی ثبت باربی عدالتی در توزیع بار میان رانندگان از بین خواهد رفت.

کد خبر 98821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha