بازار خودرو با اقدام ها و برنامه های اجرایی به ثبات نسبی رسید

پرشین خودرو: رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور گفت: بازار خودرو با اقدام ها و برنامه های اجرایی به ثبات نسبی رسیده و اکنون از التهاب های اخیر آن کاسته شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا،  منصور معظمی روز سه شنبه در جریان سفر به مشگین شهر استان اردبیل افزود: پایش و نظارت بر بازار خودرو ادامه دارد و با افرادی که سعی در التهاب بازار داشته باشند برخورد جدی می شود.


وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه از سرمایه گذاران و کارآفرینان به عنوان سربازان جبهه اقتصادی نام برد و از حمایت همه جانبه وزارت صنعت، معدن و تجارت از سرمایه گذاران خبر داد.

 

بازار خودرو


معاون وزیر صنعت به اجرای طرح بزرگ صنعتی در شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و افزود: این طرح بزرگ با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی اجرا می شود و نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان اردبیل بویژه شهرستان مشگین شهر خواهد داشت.
معظمی درباره این طرح گفت: مطالعه و بررسی های نخستین به هماره نشست های مختلف با سرمایه گذار خارجی آغاز شده و بزودی جزییات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در بازدید از کارخانه کامیون سازی مشگین شهر ساخت این واحد صنعتی بزرگ را به عنوان فرصت طلایی و ارزشمند برای رشد و شکوفایی اقتصاد استان اردبیل توصیف کرد.
مشگین شهر در شمال اردبیل واقع است.

کد خبر 98823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha