کد خبر 98834
۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
«SP100» در شیراز معرفی می شود

پرشین خودرو: جدیدترین محصول سایپا مبتنی بر مگاپلتفرم SP100 در هفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز معرفی می شود.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا در راستای سیاست های توسعه محصول و تنوع بخشی به محصولات خود و به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان، اولین محصول از مگاپلتفرم SP100 را در نمایشگاه شیراز معرفی خواهد كرد.

بر اساس این گزارش، مدل سواری (سدان) این مگاپلتفرم، همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مسئولان كشوری در محل دائمی نمایشگاه های شهر شیراز معرفی می شود.

محصول جدید سایپا با ظاهری كاملا" به روز و امكانات بسیار مناسب، قابل رقابت با خودروهای روز دنیا است و در ابتدا توانایی كسب سه ستاره از استانداردهای یوروNCAP و گذراندن بالاترین استانداردهای ملی را دارد.

در محصول جدید سایپا، امكانات و ویژگی هایی شامل: فرمان برقی، ترمز اضطراری و ای بی اس، سیستم كنترل پایداری، سانروف، 6 كیسه هوا، ایمنی عابر پیاده، مانیتور نمایش اطلاعات خودرو، سنسور پارك و دوربین عقب، كروز كنترل، سیستم تهویه اتوماتیك و... پیش بینی شده است.

 



این خودروی جدید سایپا برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در كلاسC طراحی شده و امكاناتی كه برای این محصول در نظر گرفته شده به نحوی است كه نیازمندی های این كلاس را پوشش می دهد و گوی رقابت را از تولیدات داخلی و خودروهای وارداتی هم رده خواهد ربود و محصولی رقابت پذیر و مشتری پسند در بازار خودرو خواهد بود.

کد خبر 98834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha