کد خبر 98839
۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
افزایش قیمت سکه در کسری از ساعت!

پرشین خودرو: قیمت سکه پس از آن‌که از تا ظهر امروز (ساعت ۱۳) روند کاهشی داشت، از نیم ساعت قبل تغییر جهت داد و حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، محمد کشتی‌آرای - عضو اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر اظهار کرد: با آغاز تحویل سکه‌های پیش فروش از امروز، قیمت سکه بعد از روند کاهشی و رسیدن به قیمت دو میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، از ظهر به بعد در پی افزایش نرخ دلار به بالای ۸۰۰۰ تومان، روند صعودی به خود گرفت و به دو میلیون و ۸۲۸ هزار تومان رسید.
 

وی افزود: در حال حاضر بازار طلا و ارز به شدت حساس است و با یک اتفاق و صحبت سیاسی و اقتصادی بلافاصله واکنش نشان می‌دهد. مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی باعث بالا رفتن قیمت ارز و سکه شده و در حال واکاوی این مساله هستیم.

 

سکه


عضو اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر با بیان این‌که قیمت ها لحظه‌ای بالا و پایین می‌شود، درباره آخرین قیمت‌ها گفت: در ساعت ۱۳:۱۵ نیم سکه یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان، ربع سکه ۷۰۱ هزار تومان، سکه یک گرمی ۴۱۱ هزار تومان قیمت داشت.

به گفته کشتی‌آرای، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان است. هر مثقال طلا نیز که صبح کمتر از یک میلیون تومان بود، اکنون یک میلیون و ۱۹ هزار تومان قیمت دارد.

کد خبر 98839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha