پروازهای ایران به فرودگاه نجف از سر گرفته شد

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: پروازهای ایران به فرودگاه نجف پس از مناسب شدن شرایط برای انجام پروازها، از سر گرفته شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، رضا جعفرزاده  با اشاره به برقراری مجدد پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایران به فرودگاه نجف، اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند بر اساس مجوزها و برنامه‌های پروازی که مجوز آن را پیش از این از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کرده بودند، پروازهای خود را به فرودگاه نجف برقرار کنند.

وی ادامه داد: پیش از این هم از سوی سازمان هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی تأکید شده بود که ضرورت دارد مسئولان فرودگاه نجف اعلام کنند، شرایط فرودگاه نجف باید برای انجام پرواز مناسب شده است که آنها این مورد را اعلام کردند.

 

فرودگاه نجف

 

بنابراین گزارش پیش از این اعلام شده بود‌ به دلیل آنکه‌ شرایط نامناسب‌ و تحولات امنیتی‌ در فرودگاه نجف رخ داده است، موقعیت مناسبی برای انجام پرواز‌های ایرانی به فرودگاه نجف احساس نمی‌‌شود، بنابراین برای حفظ ایمنی پرواز‌های مسافری، امکان نشست و برخاست هواپیما‌های ایرانی در فرودگاه نجف وجود ندارد.


توقف پرواز‌ها به فرودگاه نجف به دلیل ورود گروهی از معترضان عراقی به این فرودگاه در شامگاه جمعه 22 تیرماه صورت گرفت‌؛ آنها به آنچه وضعیت بد خدمات‌رسانی و فساد می‌‌دانند دست به اعتراض زده بودند؛ معترضان پس از چند ساعت از فرودگاه خارج شدند.

کد خبر 98846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha