کد خبر 98871
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
قیمت نفت کاهش یافت

پرشین خودرو: قیمت نفت صبح امروز(چهارشنبه) در پی افزایش ناگهانی موجودی انبارهای نفت خام آمریکا در هفته گذشته کاهش یافت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، انجمن نفت آمریکا عصر دیروز (سه شنبه) اعلام کرد موجودی انبارهای نفت خام این کشور هفته گذشته بیش از 600 هزار بشکه افزایش یافته است. این گزارش بار دیگر نگرانی از مازاد عرضه نفت را به بازارها برگرداند.
گزارش رسمی در مورد موجودی انبارهای نفت در آمریکا در ساعت 10:30 امروز به وقت شرق آمریکا توسط اداره اطلاعات انرژی وزارت انرژی این کشور منتشر می شود.

قیمت نفت برنت دریای شمال در ساعت 02:40 بامداد امروز به وقت گرینویچ با 31 سنت کاهش نسبت به دیروز به 71 دلار و 85 سنت در هر بشکه رسید.

بهای نفت برنت پس از آنکه دوشنبه گذشته کمترین مقدار خود در سه ماه گذشته را ثبت کرد دیروز 32 سنت افزایش پیدا کرد.

قیمت نفت


نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با 36 سنت کاهش قیمت نفت نسبت به دیروز به بهای 67 دلار و 72 سنت در هر بشکه معامله شد.
موسسه تحقیقاتی «بی ام آی ریسرچ» انگلیس اعلام کرد، مشکل بازار نفت اینک تقاضاست که به دلیل تنش های تجاری میان چین و آمریکا می تواند چشم انداز رشد اقتصادی جهان را به خطر اندازد.
این موسسه تحقیقاتی اضافه کرد: با وجود تنش های یاد شده، هنوز دورنمای اقتصادی جهان خوب بوده اما بادهای مخالفی در حال وزیدن است؛ با این حال مهمترین موانع پیش رو افزایش نرخ برابری دلار در مقابل سایر ارزها ، افزایش فشارهای تورمی و کاهش نقدینگی است.
بی ام آی تصریح کرد، کاهش تجارت با کاهش جابجایی کالا توسط کشتی و هواپیما، تقاضای نفت را کاهش می دهد.

کد خبر 98871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha