کد خبر 98880
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا داد

پرشین خودرو: «رضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه استقلال که برای تمدید قرارداد «مامه تیام» و «سرورجپاروف» بازیکنان خارجی آبی پوشان پایتخت به ترکیه سفر کرده بود به دلیل درگذشت پدرش به تهران بازگشت و در نخستین اقدام استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایرنا،  افتخاری به همراه «پندار توفیقی» معاون باشگاه و «علی کریمی» بازیکن جدید این تیم روز دوشنبه 25 تیرماه عازم کمپ کارتپه ترکیه شدند تا از یک سو هافبک جدید استقلال به تمرینات اضافه شود و از سوی دیگر تمدید قرارداد مهاجم سنگالی و هافبک ازبکستانی آبی پوشان پیگیری شود.
به رغم اینکه «وینفرد شفر» سرمربی استقلال و افتخاری این مهم را در دستور کار قرار داده بودند ولی هنوز تمدید قرارداد این دو بازیکن خارجی برای باشگاه آبی پوشان نهایی نشده است. این در حالی است که اعلام شکست استقلال در سوپر لیگ با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس از طرف سازمان لیگ و نارضایتی که از او و معاون باشگاه به دلیل عملکرد بد آنها در نقل و انتقالات تیم استقلال وجود دارد، سبب شد تا پیشتر شایعه جدایی افتخاری مطرح باشد. ولی او زودتر دست بکار شد و استعفای خود را به «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد.

باشگاه استقلال


مدیرعامل استقلال در متن استعفانامه خود مشکلات شخصی و بیماری را دلیل این استعفا دانست که وزیر ورزش و جوانان نیز با توجه به مشکلات با این درخواست موافقت کرده است.

یک مقام آگاه در باشگاه استقلال این خبر را تایید کرده است.
آبی پوشان از 19 تیر ماه در کمپ کارتپه ترکیه حضور دارند و اردوی آنها تا 31 تیرماه ادامه خواهد داشت.
هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال نیز از چهارم مرداد ماه آغاز می شود و استقلال در نخستین دیدار خود، پنجم مرداد ماه باید مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی صف آرایی کند.

کد خبر 98880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha