کد خبر 98890
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
هواپیمایی سنگاپور بهترین ایرلاین جهان

پرشین خودرو: سنگاپور ایرلاینز موفق شده است رقیب قدرتمند خود یعنی قطر ایرویز را کنار زده و در رتبه اول برترین هواپیمایی های جهان بایستد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، طبق اعلام موسسه اسکای ترکس ، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز بهترین ایرلاین سال ۲۰۱۸ در جهان شد.

 

سنگاپور

 

موسسه اسکای ترکس (Skytrax) که هر ساله با ارائه گزارشی بهترین شرکت های هواپیمایی در جهان را معرفی کرده و به اعطای جوایز مربوطه به نمایندگان ایرلاین های برتر می پردازد، در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که سنگاپور ایرلاینز به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی شناخته شده و جایگاه نخست فهرست رده بندی ایرلاین های مختلف را به خود اختصاص داده است.

بدین ترتیب سنگاپور ایرلاینز موفق شده است رقیب قدرتمند خود یعنی قطر ایرویز را کنار زده و در رتبه اول برترین هواپیمایی های جهان بایستد.

بعد از این ایرلاین سنگاپوری، قطر ایرویز ( Qatar Airways) در رتبه دوم و هواپیمایی امارات ( Emirates) برای دومین سال متوالی در رتبه چهارم این رده بندی جای گرفتند.

لازم به ذکر است که قطر ایرویز برای سه سال پیاپی عنوان برترین شرکت هواپیمایی در جهان را از آن خود کرده بود و حالا پس از سه سال، این عنوان را به سنگاپور ایرلاینز سپرده است .

طبق این گزارش، نیپون ایرویز (Nippon Airways) ژاپن نیز در جایگاه سوم و ایوا ایر (EVA Air) تایوان نیز در پله پنجم این فهرست ایستاده است.

این اطلاعات و گزارش ها روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نمایش هوایی فارنبرو ۲۰۱۸ انگلستان اعلام شد.

گو چون فونگ – مدیر اجرایی ارشد شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز – در این خصوص خاطر نشان کرد : سنگاپور ایرلاینز با بیش از ۲۶ هزار کارمند و پرسنل خدماتی و اداری در جهان مفتخر است که موفق به دستیابی به رتبه نخست هواپیمایی های جهان شده است و این مقام برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود چراکه هدف تمامی کارکنان و پرسنل خدماتی و اداری ما ، رضایت کامل مشتریان و ارائه بهترین خدمات به آنهاست.

کد خبر 98890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha