۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی اتوبوس های فرسوده

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی اتوبوس های فرسوده پیش بینی کرده ایم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، پیمان سنندجی در حاشیه دومین جلسه بررسی دودزایی اتوبوس های پایتخت گفت: پس از ابلاغ بخشنامه رفع دودزایی از اتوبوس های پایتخت هر هفته جلسه ای برای بررسی این موضوع برگزار می شود که امیدواریم تا ابتدای مهر اتفاق خوبی در این حوزه بیفتد و تمامی اتوبوس های ما بتوانند معاینه فنی بگیرند.

وی ادامه داد: اعتباری برای بازسازی اتوبوس های فرسوده پیش بینی شده که این رقم حدود ۵ میلیارد تومان است.

 

اتوبوس فرسوده

 

وی با اشاره به اینکه در این جلسه میزان دودزایی اتوبوس های یکی از خطوط BRT و خطوط فیدر آن مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد در این مدت از ۶۶ درصد معاینه فنی ۸۸ درصد اتوبوس های این خط موفق به دریافت معاینه فنی شدند که امیدواریم این روند تا صددرصد ادامه پیدا کند در جلسات آینده نیز هر جلسه یک خطوط BRT و فیدرش را مورد بررسی قرار می دهیم و امیدواریم این تلاش ها منجر به کاهش دودزایی اتوبوس های فرسوده شود.

وی با اشاره به جلسه ای که با سازمان گسترش برگزار کردند، گفت: توافق خوبی در این جلسه انجام شد و بر اساس مصوبه دولت که برای خرید اتوبوس ها ۲۰ درصد بهره بردار، ۳۰ درصد هزینه خرید اتوبوس ها از محل وام ۱۸ درصد و ۵۰ درصد توسط دولت پرداخت شود. از روز گذشته اتوبوس های فرسوده در سایت وزارت کشور می توانند ثبت نام کنند تا پروسه انتخاب اتوبوس و نوسازی ناوگان را انجام دهیم.

کد خبر 98903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha