کد خبر 98905
۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵
 ویژگی‌های خودرو ضد گلوله ترامپ + تصویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی کادیلاک اعلام کرده است خودروی ترامپ را با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ساخته و درمرحله تحویل سفارش است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، کارشناسان سازنده خودروی ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده‌اند خودروی ساخت آن‌ها از ترامپ درمقابل سلاح‌های بالستیک، انفجار مواد شیمیایی وسایر مواد منفجره محافظت خواهد کرد واین خودرو در اواخر تابستان به تیم محافظان او تحویل داده می‌شود.



خودرو ترامپ

 

این ماشین زرهی محصول کارخانه کادیلاک قراراست جایگزین خودروی ویژه دوران ریاست جمهوری باراک اوباما شود.



خودرو ترامپ

 

درب این خودرو ضخامتی برابر با هشت اینچ دارد و دربرابر انفجار بمب مقاوم هست، همچنین درصورت بروز حمله شیمیایی درون آن اکسیژن پخش می‌شود.

این وسیله اکنون دراختیار سرویس مخفی آمریکا برای آزمایش‌های ایمنی قراردارد و در اواخر تابستان تحویل می‌شود.

این خودروی سدان طولی بزرگتر از خودرو‌های معمولی دارد و فعلاً در یک پوشش استتار قراردارد تا شناسایی نشود.



خودرو ترامپ

 

اکنون ترامپ ازخودرویی که برای اوباما ساخته اند برای رفت و آمد در سطح جاده‌ها استفاده می‌کند. قراراست حدود ۱۲ عدد از سری جدید خودرو‌های تشریفاتی برای ترامپ ساخته شود که به گفته سازندگان امن‌ترین وسیله نقلیه درجهان و مبلغ کل آن ۱۵ و هشت دهم میلیون دلارخواهد بود.



وزن خودرو حدود هشت تن و دارای درب‌هایی از جنس فولاد و شیشه‌های ضد گلوله است.
 

خودرو ترامپ

 

این خودرو دارای جایگاه ویژه حمل سلاح و سیستم تولید اکسیژن و تایر‌های ضد پنچر شدن هست. پنجره‌ها از خارج قابل بازشدن و شکستگی نیستند و تنها راننده می‌تواند پنجره خودرو را درمواقع اورژانسی یا مورد نیاز باز کند.
 

خودرو ترامپ

 

برروی باک سوخت آن موادی وجود دارند که حتی درصورت برخورد مستقیم با موشک دچار انفجار نمی‌شود.

افزون بر تفنگ، دراین خودرو عینک دید درشب، تجهیزات آتش نشانی و حتی پرتاب گاز اشک آور برای خارج کردن سرنشینان خودرو در مواقع ضروری وجود دارد.

کد خبر 98905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha