کد خبر 98923
۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
رونمایی میتسوبیشی از اوتلندر Exceed

پرشین خودرو: فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر بی سر و صدا در وب سایت استرالیایی این خودروساز معرفی شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از هفت صبح، فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر بی سر و صدا در وب سایت استرالیایی این خودروساز معرفی شده است. تغییرات ظاهری این خودرو اندک هستند و این شاسی بلند متوسط از جلوپنجره و سپری اصلاح شده در جلو، رینگ های آلیاژی نوین، سپر عقب ارتقا یافته، چراغ های عقب تیره تر و اسپویلر سقف بزرگ تر در نسخه ممتاز Exceed بهره می برد. مدل Exceed این خودرو هم چنین از چراغ های جلوی LED با تنظیم خودکار و چراغ های مه شکن نوین بهره می‌برد.

 

اوتلندر

 

در کابین این خودرو اهرم دنده جدیدی روی کنسول وسط و فرمانی نوین تعبیه شده است. به نظر می رسد سیستم رسانه ای ۷ اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو در این خودرو به روز رسانی نداشته است. همچون قبل، این خودرو در سه نسخه و سه گزینه نیرومحرکه متفاوت به همراه ساختارهای چهار چرخ فعال یا دیفرانسیل جلو و ساختار صندلی های پنج یا هفت سرنشین عرضه می شود.

اوتلندر PHEV هیبریدی شارژی هنوز به روز رسانی ظاهری نداشته البته در ماه فوریه در بازارهای دیگر معرفی شد و به نیرومحرکه ای ارتقا یافته مجهز شده است. تجهیزات استاندارد در اوتلندر مدل ۲۰۱۹ تقریبا بی تغییر باقی مانده است. بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت این خودروساز، اوتلندر ۲۰۱۹ دارای قیمت پایه ۲۷۹۹۰ دلار برای مدل پایه ES دستی دیفرانسیل جلوی پنج سرنشین خواهد بود که به ۴۷۹۹۰ دلار برای مدل هفت سرنشین Exceed دیزلی چهار چرخ فعال می رسد.

کد خبر 98923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha