ارتقای سطح استانداردها در فرودگاه پیام به دنبال تبدیل به فرودگاه مسافری

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه پیام گفت: مسلما تغییر کاربری فرودگاه تمامی استانداردهای ناظر بر فرودگاه را تغییر خواهد داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی فرودگاه پیام، رحمت‌اله مه آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در راس هیاتی از مدیران آن شرکت از فرودگاه بین المللی پیام بازدید کردند. این هیات در کنار مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران ارشد فرودگاه بین المللی پیام ابتدا از ترمینال مسافری ، سطح پروازی باند، پروژه آسفالت ریزی باند، فضای استریپ پروازی، سطوح اپرون فرودگاه، تجهیزات روشنایی اپرون، محل پارک پوزیشن هواپیما، تجهیزات اطفا حریق فرودگاه و ساختمان ایمنی زمینی و آتش نشانی بازدید به عمل آورده و سپس در جلسه ای حاضر گردیدند.
 

مه آبادی در این بازدید گفت: در این جلسه اخبار و اطلاعات خیلی خوبی را شنیدیم و امیدوارم که برنامه های فرودگاه بین المللی پیام به سرعت اجرا گردد چرا که مسافری شدن این فرودگاه یک رویداد بزرگ است.

 

فرودگاه پیام


مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران افزود: مجموعه پیام با پذیرش پروژه مسافری کردن فرودگاه، فداکاری کرده و به نفع مردم قدم بر می دارد چرا که این امر مستلزم سرمایه گذاری بالا، پذیرش مشکلات متعدد و مسولیت پذیری فراوان است.

وی درباره استانداردهای مسافری شدن فرودگاه پیام گفت: مسلما تغییر کاربری فرودگاه تمامی استانداردهای ناظر بر فرودگاه را تغییر خواهد داد. همچنین با این تغییر باید در جهت ایمنی پروازها، استاندارهای ایکائو موبه مو لحاظ گردد.

مه آبادی در پایان ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در فرودگاه بین المللی پیام، افزود: الحمدالله سرعت انجام کارها، ایجاد زیرساخت ها و اصلاحات صورت گرفته-که توسط سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده بود- تحسین برانگیز است و امیدواریم این توان مدیریتی بعد از مسافری شدن نیز ادامه یابد.

کد خبر 98926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha