هزینه خدمات پس از فروش خودروهای سایپا افزایش نخواهد یافت

پرشین خودرو: در ستاد تدابیر ویژه گروه خودروسازی سایپا، به دنبال این موضوع هستیم که داخلی سازی را برای محصولات مورد نیاز خود گسترش دهیم و از واردات بی نیاز شویم.

اردشیر امینی مدیرعامل شرکت سایپایدک، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: برای عبور از مشکلات احتمالی تحریم در خصوص قطعات مورد نیاز، برنامه ریزی انجام شده و بخشی از ثبت سفارش های قبلی ما هم اکنون در گمرک بوده و آماده ترخیص است.

وی ادامه داد: ما در شرایطی هستیم که نمی توانیم به ثبت سفارش ها بسنده کنیم از این رو در ستاد تدابیر ویژه گروه خودروسازی سایپا، به دنبال این موضوع هستیم که داخلی سازی را برای محصولات مورد نیاز خود گسترش دهیم.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه خدمات پس از فروش بیان کرد: در بخش تولید و خدمات پس از فروش از این پس سعی خواهد شد تا ثبت سفارش ها در داخل و از طریق قطعه ساز ایرانی رخ دهد و اگر این برنامه به درستی انجام شود، آینده ای روشن برای سایپا و قطعه ساز ایرانی در دسترس خواهد بود.

وی با اشاره به این مطلب که از این پس باید سعی کنیم از صفر تا صد خودرو را در داخل تولید کنیم افزود: ما باید نگاه خود را از حال به آینده برده و برای زمان های پیش روی تصمیم گیری کنیم تا وابستگی خود به خارج از کشور را کاهش دهیم.


هزینه خدمات

 

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: تحریم ها هیچ تاثیری در قیمت و هزینه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان سایپا نخواهد گذاشت و ما این بخش را تاثیر گذار در افزایش رضایت مشتری می دانیم بنابراین؛ برای مشتریان وفادار خود به دنبال کاهش دادن هزینه های فعلی نیز هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ورود خودروهای جدید به زنجیره تولید، مشتری نیازهای جدید در حوزه خدمات پیدا می کند و ما این توان را داریم که به این نیازها پاسخ مثبتی ارائه کنیم.
 

کد خبر 99029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha