تابستانی گرم با خبرهای داغ خودرویی در مشهد

پرشین خودرو: بسیاری از برندهای معتبر جهان حتی در زمانی که سهم مناسبی از بازار جهانی در اختیار ندارند نیز سهم خوبی از درآمد سالانه خود را برای تبلیغات هزینه می کنند و بی گمان نمایشگاه های تخصصی یکی از بهترین روش های تبلغ چهره به چهره است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حضور در نمایشگاه های تخصصی برای هر صنفی می تواند موجب دیده شدن و افزایش مشتریانی شود که برای خرید یک جنس خاص به دنبال آگاهی و شناخت بیشتر هستند.

صنعت خودرو یکی از صنایعی است که در طول سال، بارها فرصت استفاده از تبلیغات چهره به چهره در نمایشگاه های تخصصی را پیدا می کند. معرفی خودروهای مفهومی و پرنده و دستاوردهای جدید صنعت خودرو یک بخش لاینفک نمایشگاه های جهانی خودرو است.

 

نمایشگاه خودرو مشهد


یکی از اتفاقاتی که در نمایشگاه های خودرو می تواند درآمد سالانه یک برند را دگرگون کند، معرفی محصولات جدید به بازار است. اگر این مهم به خوبی انجام شود، میزان فروش محصول مورد نظر پس از نمایشگاه به اوج خواهد رسید.

این مهم در ایران نیز با رنگ و بویی متفاوت تر انجام می شود. چند سالی است که شوروم های برندهای مختلف همان کاری را انجام می دهند که برندهای مطرح جهان برای معرفی محصولات جدید خود انجام داده و از فرصت به دست آمده برای بالا بردن درصد فروششان بهره می برند.

بی شک مهمترین نوع معرفی خودروهای مختلف از قدیم تا جدید، حضور در نمایشگاه های استانی است. تقریبا در تمام استان های کشور هر ساله نمایشگاه تخصصی خودرو برگزار می شود که این مهم در سال های گذشته و با حضور متفاوت دو نمایشگاه تهران و مشهد، شکل و مفهوم جدیدی به خود گرفته است.

مرداد ماه امسال مشهدی ها بار دیگر و برای هجدهمین بار میزبان صنعت خودرو هستند. شاید بد نباشد که بدانید سهم مردم خراسان رضوی در بازار خودرو 7 درصد است و این استان پس از تهران دومین بازار خودرو را به خود اختصاص داده است.

بی دلیل نیست که هر ساله بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی برای حضور در نمایشگاه خودرو مشهد ثبت نام کرده و حضوری چشمگیر در این رویداد اقتصادی دارند.

 

نمایشگاه خودرو مشهد


یکی از تفاوت های مهمی که شوروم های اختصاصی برندها با نمایشگاه های تخصصی دارند، میزان حضور علاقه مندان و ظرفیت پذیرش این دو محل است که تفاوت بسیاری دارند.

اینکه شما بتوانید محصولات خود را با انواع و اقسام روش های تبلیغاتی در نمایشگاهی به وسعت هزاران متر مربع به نمایش عموم بگذارید، فرصتی است که نمی توان به این راحتی آن را از دست داد.

یادآور می شود که هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 16 تا 19 مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

کد خبر 99031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha