ماموریت مهد کودک سیار رنو آغاز شد +جزییات

‎پرشین خودرو: شرکت رنو پارس با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان برای نخستین مهد کودکی سیار برای کودکان مناطق محروم و زلزله زده راه اندازی کرده و این پروژه در راستای فعالیت های جهانی رنو در زمینه مسئولیت‌ های اجتماعی(CSR) است.

به گزارش پرشین خودرو، پروژه «مهد کودک سیار» از امروز سوم مردادماه ماموریت خود را به صورت رسمی آغاز می کند. هدف اصلی این طرح ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی کودکان آسیب دیده در زلزله و یا ساکن در مناطق محروم کشور است که از لحاظ  دسترسی به امکانات آموزشی در شرایط سختی به سر می برند.

شرکت رنوپارس با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان یک دستگاه مینی بوس را تغییر کاربری داده و به سیستم های آموزشی مدرن مجهز کرده است. این مهد کودک سیار به صورت روزانه به یکی از روستاهای زلزله زده و یا محروم رفته و به کمک مربیان بومی فعالیت های آموزشی از قبل طراحی شده را برای کودکان پیش دبستانی و رده های سنی پایین تر اجرا کند.

نخستین مقصد "مهد کودک سیار" روستا های زلزله زده اطراف پل ذهاب کرمانشاه است. کودکان و والدین ساکن این مناطق می توانند از تجهیزات و برنامه های آموزشی و فرهنگی این مهد کودک بهره مند شوند. کارگاه های مختلف و متعدد آموزشی و خلاقیتی برای این کودکان در نظر گرفته شده است.

رنو از سال 2004 فعالیت های جهانی خود را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی آغاز کرده است. این فعالیت ها شامل توسعه پایدار، حفاظت از محیط زیست، تساوی جنسیتی، ارتقا آموزش و فرهنگ  است که رنو در اقصی نقاط دنیا با برگزاری کمپین های متعددی سعی داشته به عنوان یک برند موفق خودروسازی در حوزه های اجتماعی هم تاثیرگذار باشد.

کد خبر 99239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha