برخورد بدون اغماض با مجرمان ثبت سفارش خودرو ضروری است

پرشین خودرو: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برخورد بدون اغماض و تعقیب قضایی متخلفان و مجرمان ثبت سفارش خودرو در هر سطح مدیریتی و در هر لباسی و بستن راه‌های سوء استفاده و جلوگیری از تکرار این اتفاقات ناگوار، ضروری است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، محمدحسین فرهنگی اظهار داشت: تخلفات مالی در ثبت سفارش خودرو یا تخلفات ارزی اساسا نباید رخ می‌داد نه اینکه بعد از ارتکاب، دلایل آن پیگیری شود اما حالا که شاهد رخدادهای ناگواری در این بازارها به اضافه بازار طلا و سکه بودیم باید هر آنچه که از بیت‌المال به غارت رفته، برگردد.

به اعتقاد نماینده مردم تبریز در مجلس برخورد بدون اغماض و تعقیب قضایی متخلفان و مجرمان در هر سطح مدیریتی و در هر لباسی و بستن راه‌های سوء استفاده و جلوگیری از تکرار این اتفاقات ناگوار ضروری است.

 

تخلف خودرویی

 


این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تخلفات ثبت سفارش غیرقانونی خودرو، گفت: در این قضیه ثبت سفارش خودرو پیش‌بینی نشده بود که در صورت توقف ثبت سفارش کسی نتواند ثبت سفارش کند.


فرهنگی با اشاره به قصد دولت برای تدوین لایحه شفافیت، گفت:‌ به نظر بنده قبل از قوانین جدید نیازمند مجریان پای کار و جدی نیازمند هستیم و قوانین جاری کفایت می‌کند.

کد خبر 99311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha