کدام خودروهای لوکس راحت‌ترین رانندگی را ارائه می دهند؟ + تصویر

پرشین خودرو: زمانی که بحث "رانندگی راحت" یک خودرو مطرح می‌شود، ذهن ناخودآگاه به سمت بودجه و هزینه آن رفته و این تصور را به وجود می‌آورد که میزان راحتی خودرو با آن قیمتی که برای آن می‌پردازید، رابطه مستقیم دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ا زعصر ایران، موسسه کانسیومرریپورت تست‌های متفاوتی را روی مدل‌های مختلف در بازه سرعتی 48.2 کیلومتر در ساعت و روی جاده‌های نه چندان خوب انجام داده تا از میزان عملکرد و راحتی خودروها اطلاعات مستندی را به دست آورد. ارزیابان این موسسه با سرعت از پیش تعیین شده خودروهای انتخابی خود را در مسیر مورد نظر به حرکت درآورده و به چگونگی مدیریت خودرو در برابر نقص‌های جاده‌ای امتیاز دادند.

بدیهی است که مرسدس کلاس S، در صدر فهرست راحت‌ترین خودروهای مورد ارزیابی قرار گرفت. ارزیابان کانسیومر ریپورت در این خصوص اعلام کردند: این خودرو باثبات و مجلل بهترین روند حرکتی در تست‌ها را از خود نشان داده و همچنین سامانه تعلیق فوق‌العاده خودرو در ناپدید کردن بسیاری از نقص‌های جاده‌ای بسیار موثر عمل کرده است.

مرسدس کلاس S راحتترین خودروی لوکس جهان در حرکت



خودرو لوکس

 

اما این خودرو توسط رقیب اصلی خود ب‌ام‌و سری 7 در فاصله کمی تعقیب شد و باوارایی‌ها توانستند خودروی خود را در ردیف دوم راحت‌ترین مدل‌ها قرار دهند. سامانه تعلیق استاندارد خودرو در حرکات معمول بسیاری از ضربات را مدیریت کرده اثرات کمی روی سرنشینان دارد، اما متاسفانه این سدان لوکس در حین تست‌های ویژه -در سرعت پائین- ضربه‌های تند و تیز حاصل از ناهمواری‌های جاده را به درون کابین منتقل کرده و باعث ناراحتی سرنشینان می‌شود.

ب‌ام‌و سری 7، این سدان لوکس در حین تست‌های ویژه -در سرعت پائین- ضربه‌های تند و تیز حاصل از ناهمواری‌های جاده را به درون کابین منتقل کرده و باعث ناراحتی سرنشینان می‌شود.
 

 

خودرو لوکس

 


اما جایگاه سوم این فهرست باز هم به یک سدان آلمانی تعلق می‌گیرد که به مراتب از مرسدس کلاس S و ب‌ام‌و سری 7 ارزان‌تر و اقتصادی‌تر است. آئودی‌های A6 برای داشتن تحرکی راحت بدون ایجاد احساس سختی در سرعت‌های پائین از برند چهار حلقه در این رده قرار دارند. درون خودرو در حین حرکت آرام و بی‌لرزش نشان داد و حرکت‌های بدنه در حرکت‌های تند و ناگهانی تحت کنترل قرار دارند. خودرو همچنین حرکتی باثبات در بزرگراه را به نمایش درآورد.

آئودی‌های A6، در حین حرکت آرام و بی‌لرزش نشان می‌دهد و حرکت‌های بدنه در حرکت‌های تند و ناگهانی تحت کنترل قرار دارند.
 

خودرولوکس

 

در نگاهی اجمالی خودروهای کانتینتال لینکولن، آئودیA8، جنسیس G90، ب‌ام‌و سری 5 و کادیلاک CT6 در جایگاه چهارم تا هشتم این فهرست قرار دارند.

لینکولن کانتینتال، اکثر ضربات ناشی از دست‌اندازهای جاده‌ای را جذب کرده و در حرکت خود باثبات نشان می‌دهد.
 

خودرو لوکس

 

آئودی A8 ، امتیاز خوب را در بین خودروهای لوکس کسب کرده و به دلیل عدم انعطاف در سرعت‌های پائین تحت انتقاد قرار دارد.



خودرو لوکس

 

جنسیس G90، حرکتی نرم، راحت و پایدار را ارائه می‌دهد و می‌تواند با بهترین‎‌های جهان رقابت کند.
 

خودرو لوکس

 


ب‌ام‌و سری 5، روند حرکتی در این خودرو آرام و روان‌تر از نسل‌های گذشته است و بیشتر ضربه‌های ناشی از نقص‌های جاده‍‌ای را خنثی می‌کند.
 

خودرو لوکس


کادیلاک CT6، چابک، سریع و فناورانه ساخته شده و باثبات و تحت کنترل عمل کرده است.
 

خودرو لوکس


جگوار XF، این خودرو ترکیب فوقالعاده چابکی و انعطاف‌پذیری است و بخش عظیمی از چالشهای جادهای را به داخل منتقل نخواهد کرد.
 

خودرو لوکس

 


ارزانترین خودروی این فهرست مرسدس کلاس C است که رتبه دهم جدول را به خود اختصاص می‌دهد. بنا بر گزارش کانسیومر ریپورت این خودرو در مود اجرایی و "کامفورت" تجربه رانندگی نزدیک به ایده‌آلی را به کاربرانش منتقل می‌کند. با وجود این تحسین، انتقادهایی به خودرو در هنگام مواجهه با دست‌اندازها و تاثیرات شدید آن روی سرنشینان وارد است.

مرسدس کلاس C، ارزانترین خودروی این فهرست بیش از 40 هزار دلار قیمت دارد.
 

خودرو  لوکس


در حالیکه ارزان‌ترین خودروی این فهرست بیش از 40 هزار دلار قیمت دارد، کانسیومر ریپورت برای داشتن حرکت و رانندگی راحت خودروهای ارزانتری مانند شورلت ایمپالا و فورد فیوژن را پیشنهاد می‌دهد.

کد خبر 99319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha