کد خبر 99340
۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
جزئیات تصادفات فوتی و جرحی شبانه روز گذشته

پرشین خودرو: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات مهمترین تصادفات فوتی و جرحی شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی در این رابطه گفت: حوالی ساعت ۱۱:۱۲ جمعه در پی واژگونی یک دستگاه سواری تیبا در شهر یزد، ۴تن مجروح شدند که علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقیله بوده است.



وی افزود: همچنین در اثر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور فرعی ایوب در خراسان شمالی حوالی ساعت ۱۹ روز جمعه متاسفانه ۳ تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه وانت نیسان فوق ۱۷ سرنشین داشته که ۱۵ تن از آنها در قسمت بار سوار شده بودند تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه هنگام تعویض دنده در سربالایی علت این حادثه بوده است.

 

تصادفات


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی یک دستگاه پراید حوالی ساعت ۲۰ جمعه در محور روستایی جزین در شمال کرمان خبر داد گقت: در پی این حادثه یک تن کشته و ۶ تن مجروح شدند که برابر نظر کارشناسان پلیس راه تجاوز از سرعت مجاز از جانب راننده سواری پراید به میزان ۵۰ درصد و اداره راه مربوطه به دلیل عدم خط کشی و نصب علایم هشدار دهنده به میزان ۵۰ درصد در این حادثه مقصر بوده اند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به خروج از جاده سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ۶:۵۰ صبح شنبه در بزرگراه بابایی بعد از هنگام در پایتخت اشاره کرد و گفت: متاسفانه در پی این حادثه که به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داد ۳تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

کد خبر 99340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha