کد خبر 99401
۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
مزیت‌های کلیدی در کیا سورنتو 2019 + تصویر

پرشین خودرو: کراس‌اور- SUV های سایز متوسط حکم کفش شیشه‌ای و درخشان سیندرلا را برای خریداران پیدا کرده‌اند. این خودروها که بزرگتر از کراس‌های کامپکت هستند، فضای مناسب وسخاوتمندانه‌ای را دراختیار سرنشین ها قرار داده و محفظه بارشان برای سفر یک خانواده کفایت می‌کند. از طرفی نسبت به SUV یا کراس‌های فول‌سایز، قدرت تحرک و حرکتی بهتری دارند و برای محیط‌های شهری مناسب‌ترند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصر ایران، کیا سورنتو یک SUV سایز متوسط است که برای اولین بار در سال 2003 معرفی شد و 13 سال بعد شاهد ورود سومین نسل آن به بازار بودیم. اینک این خودرو در مدل 2019 دستخوش تغییر و بازطراحی‌هایی شده تا از گردونه رقابت با خودروهای سگمنت خود باز نماند.


کیا

 

این تغییر و تحولات در بخش خارجی آغاز می‌شوند. ورقه‌های فلزی سورنتو تغییر کرده‌اند تا ظاهر باشکوه‌تری به آن ببخشند. خودرو به یک جلوپنجره خوش‌قیافه مجهز شده و ظاهر تازه‌ای را در نمای انتهایی خودرو شاهد هستیم.
 

کیا

 

پیشرفت‌های زیادی نیز درون کابین صورت گرفته است که شاید محسوس‌ترین آنها تغییر فرمان، اهرم تغییر دنده و صفحه پشت آمپر جدید باشد. از طرفی سه ردیف صندلی برای 7 مسافر در نسخه‌های کراس‌اوور سورنتو 2019به صورت استاندارد ارائه می‌شود.
 

کیا

 


در بخش عملکردی نیز سامانه انتقال قدرت 6 سرعته سورنتو تغییر یافته و مشتریان می‌توانند در صورت تمایل از گیربکس خودکار 8 سرعته در این خودروی 2019 بهره ببرند. از سال گذشته استفاده از موتورهای 2 لیتری چهار سیلندر برای سورنتوها نیز متوقف شده و اینک کیای کره‌ای باید به فکرموتور دیگری برای این خودرو باشد.

کیا به مدل‌های جدید خود فناوری را اضافه کرده است تا ایمنی بیشتری را برای راننده رقم بزند. سامانه نگه‌دارنده بین خطوط و سیستم هشدار در حین خواب‌آلودگی از ویژگی‌های فعال ایمنی خودرو به حساب می‌آیند. شارژر بدون سیم موبایل نیز از دیگر گزینه‌‌های مدل 2019 است.

زمانی تنها SUV های فول سایز و مینی‌ون‌ها تنها انتخاب خودروهای سه ردیف صندلی مشتریان بودند، اما این روزها مشتریان در صورت تمایل و صرف هزینه بیشتر قادر به داشتن صندلی‌های بیشتر در خودروهای خود هستند. در میانه چنین شرایطی سورنتو به صورت استاندارد با 7 صندلی از کارخانه خارج شده که شاید بتوان این خصوصیت را یکی از بزرگترین مزایای این خودرو به شمار آورد.

با توجه به امکاناتی که این کراس در دل خود گنجانده قیمتی بسیار مناسب و باور نکردنی در برابر رقبایی مانند تویوتا هایلندر 2018، اطلس فولکس واگن و هوندا پایلوت دارد.
 

کیا

 


با وجود ارزان بودن قیمت این خودرو، کیفیت مواد به کار رفته در کابین چندان هم سطح پائین و نامرغوب به نظر نمی‌رسد. مواد با کیفیت، چرم اعلای ناپا و پوشش‌های ارزنده درون کابین است. گرم کن صندلی و سامانه تهویه هوای دو ناحیه‌ای اتوماتیک نیز از دیگر گزینه‌های رفاهی خودرو هستند و سورنتو را گزینه خوبی برای یک خودروی خانوادگی خوب تبدیل می‌کنند.

کد خبر 99401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha