قطعات اصلی خودروهای زامیاد بصورت مستقیم عرضه می شود

پرشین خودرو: عرضه مستقیم قطعات اصلی خودروهای زامیاد از طریق نمایندگان و عاملیت‌ها در سراسر كشور و با قیمتی واحد و مناسب در دستور كار این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو، محمد زارع پور مدیرعامل شركت زامیاد، با اعلام این خبر گفت: متأسفانه وفور قطعات یدکی تقلبی و غیر مرغوب در بازار قطعات خودرو، موجب عرض‌اندام افراد سودجو در این بازار شده است؛ به‌طوری‌که این افراد، نقاط ضعف بازار را در هر مرحله از زنجیره تأمین تا عرضه شناسایی کرده و با تمام توان سعی در تسخیر آن دارند.

وی اضافه كرد: به همین منظور شرکت زامیاد در راستای افزایش رضایت مشتریان خود سعی دارد با گسترش شبكه خدمات و فروش قطعات اصلی در سراسر كشور، سفارش گذاری و تأمین انواع قطعات یدكی اصلی برای توزیع در بازار و نیز‌ ارائه قطعات با قیمت و تسهیلات مناسب به بازار، ضمن‌ از بین بردن واسطه‌ها، مسیر دسترسی به قطعات اصلی محصولات این شركت را کوتاه‌تر كند.

مدیرعامل شركت زامیاد تأکید كرد: در این راستا، عرضه مستقیم قطعات اصلی از طریق نمایندگان و عاملیت‌ها در سراسر كشور با قیمتی واحد و مناسب در دستور كار قرارگرفته است و امیدواریم بعد از این شاهد حضور افراد سودجو عرضه‌کننده قطعات تقلبی و غیر اصلی به مصرف‌کنندگان نباشیم.

 

قطعات اصلی خودروهای زامیاد بصورت مستقیم عرضه می شود


زارع‌پور اشکذری در ادامه با اشاره به اقدام شركت زامیاد برای سفارش گذاری و تأمین قطعات مورد نیاز مصرف‌کنندگان و عرضه از طریق طرح‌های فروش با قیمتی رقابتی با بازار، از مشتریان این شركت تقاضا كرد: به منظور جلوگیری از ضررهای جانی و مالی جبران‌ناپذیر، ضمن عدم استفاده از قطعات غیر اصلی، نیازهای خود را در این بخش از طریق نمایندگان و عاملیت‌های مجاز این شرکت مرتفع كنند.

براساس این گزارش، امروزه وجود قطعات یدکی تقلبی و غیر اصلی به یکی از مشکلات بزرگ مشتریان در بازار خودروهای مختلف تبدیل ‌شده است. این قطعات به دلیل شباهت فوق‌العاده زیاد به نمونه‌های اصلی قابل‌ تشخیص و شناسایی نبوده و متاسفانه سود سرشاری را عاید سازندگان خود می‌کنند؛ به همین دلیل هر روز بر تعداد تولیدکنندگان آن‌ها افزوده‌ شده و به‌ واسطه سودجویان به دست مشتریان نهایی می رسند.

به رغم شباهت های ظاهری بسیار، قطعات تقلبی از لحاظ عملکرد به هیچ وجه قابل مقایسه با قطعات اصلی یا تایید شده شرکت های مختلف نبوده و در شرایط پر تنش کارآیی خود را از دست می دهند. ضمن اینكه استفاده از قطعات اصلی، ضامن سلامت خودرو و سرنشینان آن است.

یاداور می شود که استفاده از قطعات تقلبی، علاوه بر تحمیل هزینه مالی زیاد موچب افزایش مصرف سوخت، معیوب شدن خودرو و انجام تعمیرات تکراری خودرو می شود.

کد خبر 99456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha