ارائه خدمات تاکسیرانی خودران در تگزاس آغاز شد

پرشین خودرو: یک شرکت تجاری در شهر فریسکوی تگزاس ارائه خدمات تاکسی رانی خودران را آغاز کرده است تا مسافران بدین شیوه در برخی مسیرهای مشخص جابجا شوند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، شرکت Drive.ai در ماه می اعلام کرده بود قصد ارائه این خدمات را دارد. قرار است به منظور حفظ امنیت مسافران در مرحله اول یک راننده نیز در خودروهای یادشده حضور داشته باشد و پس از انجام بررسی ها و آزمایشات ضروری راننده نیز از خودروهای یادشده حذف می شود.


Drive.ai اعلام کرده که در ماه های اخیر وقت زیادی را صرف جمع آوری داده های مختلف در مورد مسیرهای حمل و نقل مسافر خود کرده و بیش از یک میلیون کیلومتر مسیر را به همین منظور شبیه سازی کرده است.

 

تاکسی خودران

 

شبیه سازی های یادشده هوشمندی این تاکسی های خودران را افزایش می دهد و موجب می شود تا آنها با شناسایی دقیق موانع محیطی مانند عابران پیاده، ساختمان ها و غیره از برخورد با آنها اجتناب کنند.

این تاکسی های  خودروهای از قابلیت تبادل اطلاعات با یکدیگر نیز برخوردارند و از این اطلاعات برای بهینه سازی فعالیت های خود استفاده می کنند. هوشمندی خودروهای Drive.ai تاحدی است که می توانند با تشخیص عبور عابران پیاده از خیابان توقف کنند.

برای استفاده از این خدمات علاقمندان باید اپلیکیشن Drive.ai را بر روی گوشی خود نصب کنند. احتمال می رود در آینده نزدیک خدمات مذکور در شهرهای دیگری نیز ارائه شود.

کد خبر 99477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha