کد خبر 99483
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
چهره جدید سوزوکی ویتارای 2019 + تصویر

پرشین خودرو: تقریبا حدود 4 سال از معرفی سوزوکی ویتارا در نمایشگاه خودرویی پاریس 2014 می‌گذرد و اینک سوزوکی از تغییر چهره ملایم این خودرو در نسل چهارم آن خبر می‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصر ایران، این شاسی‌بلند 2019 سوزوکی با ارتقاهای اجباری در نمای خارجی ظاهر شده و با جلو پنجره‌ای بازطراحی شده، سپرهای اصلاح شده و چراغ‌های جدید در نمای عقب با شکل و شمایل جدید خودنمایی می‌کند. کمپانی سوزوکی اعلام کرده ویتاراهای جدید را در دو رنگ متفاوت نیز ارائه می‌دهد.


سوزکی

 

سوزوکی همچنین صفحه پشت آمپر جدیدی را برای خودرو در نظر گرفته و یک صفحه اطلاعات و سرگرمی رنگی را در مرکز داشبورد قرار داده است. علاوه بر این‌ جنس پلاستیک به کار رفته درون خودرو تغییر کرده و از نوع نرم و با کیفیت‌تری است. جزئیات مربوط به تکنولوژی‌های این خودرو نیز در در ماه شهریور و در زمان رونمایی رسمی از سوی کمپانی اعلام خواهند شد.
 

سوزکی

 


خودروهای 2019 ویتارا قدرت خود را از موتورهای 1 و 1.4 لیتری توربوشارژ بنزینی دریافت می‌کنند که در اواخر سال گذشته روی مدل های s-کراس معرفی شد. نسخه‌های دیگری از ویتاراهای جدید نیز با موتورهای 1.6 لیتری دیزلی ارائه خواهند شد.
 

سوزکی


ویتارا تریم SZ4 و SZ-T قدرت 109 اسب‌بخاری خود را از موتورهای 1 لیتری دریافت می‌کنند. نسخه "آل- گریپ" 4 ویل‌درایو (محرک چهار چرخ) نیز در تریم SZ-T با یک گیربکس دستی ارائه می‌شود.

در تریم SZ5، یک موتور 1.4 لیتری قدرتی برابر 148 اسب‌بخار تولید کرده و گشتاوری حدود 220 نیوتن‌متر دارد.

از فناوری‌های این خودرو نیز می‌توان به سامانه نگه‌دارنده بین خطوط، سیستم شناساگر علائم ترافیکی، نمایشگر نقاط کور، هشدار دهنده حرکت رو به عقب در ترافیک و حسگرهای دوگانه پشتیبان ترمز اشاره کرد.

کمپانی اعلام کرده قیمت و مشخصات بیشتر از این خودرو را در زمان معرفی آن اعلام خواهد کرد.

کد خبر 99483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha