برخورد 2گانه وزارت صنعت با داتیس خودرو

پرشین خودرو: به رغم اینکه داتیس خودرو نماینده هایکو اسپرتیو مجوزهای لازم برای ارائه خدمات پس از فروش خودروهای ولوو را از سوی وزارت صنعت اخذ کرده اما گویا این وزارتخانه نسبت به این موضوع،‌ موضعی دوگانه دارد.

به گزارش پرشین خودرو، داتیس خودرو پس از کش و قوس‌های فراوان موفق به اخذ تاییدیه خدمات پس از فروش از سوی دفتر نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است و این مجوز پس از تایید کارشناسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) صادر شده و گویای آن است که شرکت فوق قابلیت ارائه تمام خدمات پس از فروش را به مشتریان خود دارد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت نسبت به این تاییدیه چندان روی خوشی نشان نمی‌دهد و همچنان داتیس خودرو را فاقد اعتبار برای خدمت‌رسانی به مالکان خودروهای ولوو می‌داند!

داتیس خودرو

 

داتیس خودرو


در نامه مورخ 25 اردیبهشت سال جاری، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI ) طبق بررسی‌های خود رسما اعلام می‌کند که داتیس خودرو نماینده Heico Sprtive قابلیت ارائه سرویس‌های تعمیری به 8 خودروی ولوو را دارد.

داتیس خودرو


در تاریخ 13 خرداد ماه نیز دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز پیرو همین گزارش، نامه‌ای را به مرکز اصناف و بازرگانان این وزارتخانه با این مضمون ارسال می‌کند که شرکت داتیس خودرو قابلیت اجرای خدمات پس از فروش طبق ضوابط فنی را دارد و پس از احراز شرایط بعدی می‌تواند گواهی فعالیت اخذ کند.

حالا پس از این نامه‌های رسمی و مستدل، گفته می‌شود که هم‌چنان ابهاماتی از سوی دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت در زمینه به رسمیت شناختن رابطه داتیس خودرو و ولوو وجود دارد. اقدامی که موجب بروز خسارات مالی و از دست رفتن منابع قابل توجه انسانی برای داتیس خودرو شده است.

کد خبر 99508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha