قدردان اعتماد مشتریان مدیران خودرو هستیم

پرشین خودرو: جانشین معاون فروش مدیران خودرو گفت: این شرکت با برپایی کمپین های مختلف و اعطای جوایز به دنبال قدردانی از اعتماد مشتریان به محصولات مدیران خودرو است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جواد اکبری در حاشیه مراسم اهدای جایزه یک دستگاه ام.وی.ام 110 اس جشنواره ماه مبارک رمضان مدیران خودرو، با بیان این مطلب گفت: کمپین های تقدیر و تشکر از مشتریان مدیران خودرو ادامه خواهد داشت تا بیش از پیش خانواده بزرگ فعلی و آینده این شرکت را خوشحال و خوشحال تر کنیم.

وی اضافه کرد: مدیران شرکت خودروسازی مدیران، اعتبار و جایگاه فعلی این شرکت را مدیون اعتماد مشتریان می دانند و کمپین های مختلف به منظور قدردانی از آنها و تحقق شعار "مدیران خودرو؛ ایده آل" است.

براساس این گزارش، شرکت مدیران خودرو در ماه مبارک رمضان امسال و به ازای خرید هر یک از محصولات برند MVM شانس برنده شدن مشتریان خود در قرعه کشی یک دستگاه خودرو MVM 110S را مهیا کرده بود.

بنابر این گزارش، با قرعه کشی که کمتر از یک ماه قبل برگزار شد "خانم سمیه عزتی از تهران" و خریدار یک دستگاه خودرو ام.وی.ام ایکس33 اس، برنده یک دستگاه MVM 110 S کمپین ماه مبارک رمضان مدیران خودرو شد.

 

مدیران خودرو


مراسم اهدای جایزه یک دستگاه خودرو ام.وی.ام 110 اس جشنواره بزرگ ماه مبارک رمضان مدیران خودرو عصر امروز در نمایندگی افتخار این شرکت واقع در پارک سوار بیهقی و با حضور مدیران فروش این شرکت برگزار شد.

یادآور می شود شرکت مدیران خودرو در طول سال های اخیر کمپین های مختلفی اجرا کرده است و جوایز متفاوتی را به خریداران و شرکت کنندگان در این کمپین ها تقدیم کرده است. سفر به چین، سفر به روسیه، سفر به برزیل، جوایز مختلف و ... از جمله کمپین های موفق اجرا شده در مدیران خودرو بوده است.

کد خبر 99539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha