بالاترین امتیاز خدمات پس از فروش به معین موتور رسید

پرشین خودرو: در آخرین نتایج منتشر شده ISQI در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش وارد كنندگان و تولیدكنندگان خودرو برای سال 1396، شرکت معین موتور در 2 بخش رضایتمندی مشتریان و همچنین عملكرد نمایندگی ها موفق به كسب بالاترین امتیاز این ارزیابی در میان تمامی شركت های واردكننده و همچنین تولیدكننده خودرو شد.

به گزارش پرشین خودرو، در ارزیابی سال 1396 شركت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI ) نهاد رسمی ارزیابی كیفیت و استاندارد كالا و خدمات در ایران، شركت معین موتور نماینده عرضه و خدمات پس از فروش خودروهای پورشه در ایران، در میان تمام شركت های حوزه تولید و واردات خودرو بالاترین امتیاز را در حوزه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش و همچنین عملكرد نمایندگی كسب كرد.

 

معین موتور


براساس این گزارش، تعمیرگاه مركزی معین موتور واقع در كیلومتر 11 جاده مخصوص تهران -کرج موفق به كسب امتیاز 88 از 100 یعنی بالاترین امتیاز دریافت شده توسط مراكز خدمات پس از فروش در ایران شد.

امتیاز 88 كسب شده توسط تعمیرگاه مركزی این شركت یك ركورد در میان تمام مراكز خدمات پس از فروش در میان واردكنندگان و تولیدكنندگان خودرو در كشور است.

 

معین موتور


همچنین در حوزه رضایتمندی مشتریان این شركت نمره 80 از 100 را كسب كرده كه بالاترین امتیاز رضایتمندی از خدمات پس از فروش در میان تمامی واردكنندگان و تولیدكنندگان خودرو است.

مالكان خودروهای پورشه برای استفاده از خدمات پس از فروش متمایز این شركت می توانند به وب سایت این شركت به آدرس www.moin-motors.com مراجعه و یا با تلفن ٤٧٩٣٠٠-٠٢١ تماس حاصل کنند.

کد خبر 99612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha