کد خبر 99620
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
فاز اول خط 6 مترو افتتاح می‌شود

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: در تلاشیم در كوتاه ترین زمان ممكن فاز اول خط شش كه حدوداً ده كیلومتر است را تكمیل و راه اندازی کنیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مدیرعامل، برخی از مدیران، مجریان، مشاوران و پیمانکاران مترو تهران از بخش هایی از خط شش (حد فاصل دولت آباد تا محدوده میدان شهدا) بازدید کرده و به بررسی موانع و مشکلات پرداختند.

 

مترو

 

علی امام، در جریان این بازدید، روند پیشرفت عملیات اجرایی (عمرانی)، این خط را با توجه به کمبود نقدینگی، مطلوب خواند و اظهار داشت: در تلاشیم در کوتاه ترین زمان ممکن فاز اول خط شش که حدوداً ده کیلومتر است را تکمیل و راه اندازی کنیم.



وی افزود: تکمیل عملیات عمرانی، نصب تجهیزات، نصب سیستم های تهویه‌ای، برق رسانی، سیگنالینگ و ... در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک فاز اول این خط به بهره برداری خواهد رسید.
امام در پایان با اشاره به تلاش بیشتر برای اتمام پروژه طبق زمان بندی های پیش بینی شده افزود: چشم امید دست اندرکاران صنعت مترو تهران برای تامین اعتبار این پروژه به سوی تمامی مسئولان است.

کد خبر 99620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha