کد خبر 99646
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
اعطا پنجره بلندمدت به خطوط کشتیرانی وفادار

پرشین خودرو: مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خطوط کشتیرانی وفادار جهت بهره مندی از مزایای بنادر ایران در اولویت قرار دارند.

به گزارش  پرشین خودرو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روانبخش بهزادیان مدیر کل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص مذاکره با خطوط کشتیرانی، افزود: با توجه به مشکلات و انتقادات منعکس شده توسط خطوط کشتیرانی از عملکرد ارائه دهندگان خدمات دریایی و بندری در بنادر کشور؛ مفاهیم بازاریابی بندری، رویکردهای مرسوم در صنعت حمل و نقل دریایی و... به منظور جلب و حفظ خطوط کشتیرانی جهت تردد به بنادر کشور مدنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مکاتبه مستقیم با خطوط کشتیرانی دنیا مبنی بر انعکاس خواسته های خطوط مذکور در شرایط فعلی از بنادر کشور یکی از موضوعاتی است که در مذاکره با خطوط کشتیرانی در دستور کار قرار گرفته است.

 

بنادر

 

به گفته مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، انعقاد تفاهم نامه با خطوط کشتیرانی جهت بهره مندی از تخفیفات ناشی از میزان GT (ظرفیت ناخالص کشتی) و همچنین حجم کالاهای وارده و صادره به/ از بنادر کشور دیگر موضوعی است که در مذاکره با خطوط کشتیرانی مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به در اولویت بودن خطوط کشتیرانی وفادار در شرایط عادی جهت بهره مندی از مزایای بنادر ایران در مذاکره با خطوط کشتیرانی دنیا، اظهار کرد: بررسی راهکارهای میان مدت جهت ورود شرکت های کشتیرانی معتبر به فعالیت های اپراتوری کانتینری و غیر کانتینری در بنادر کشور دو موضوع دیگری هستند که در مذاکره با خطوط کشتیرانی به آنها توجه شده است.


به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، بهزادیان همچنین به تعهد سازمان بنادر و دریانوردی در اعطا WINDOW (پنجره) بلندمدت به خطوط کشتیرانی وفادار در کلیه بنادر کشور اشاره کرد.

کد خبر 99646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha