نسخه‌های جذاب‌تر سری 8 کوپه ب‌.ام‌.و در راه بازار + تصویر

پرشین خودرو: ب‌ام‌.و که به تازگی نسخه جدید سری 8 کوپه خود را به نمایش درآورده است، اعلام کرده کارش با این نسخه و مدل پایان نیافته و بنا داردنسخه‌های جذاب‌تری از آن را وارد بازار کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، مدیر اجرائی ب‌ام‌و در طول یک نشست تخصصی در خصوص فرآیند‌های مالی این شرکت، اعلام کرد ب‌.ام‌.و قصد دارد 2 نسخه متفاوت دیگر را تا سال آینده میلادی به مجموعه پرچم‌داران کوپه خود اضافه کند.



بی ام و

 

هرلد کریگر رئیس هئات مدیره ب‌ام‌.و در این خصوص گفت: ما در محدوده مدل‌های سری 8 یک برگ برنده دیگر در آستین داریم و اینک طرح تولید نسخه‌های متفاوتی از کوپه تحت بررسی قرار دارد.

نسخه‌های تجاری این نسخه ماه نوامبر وارد بازار خواهند شد و ما شاهد مدل‌های گرن کوپه و کانورتیبل 2019 خواهیم بود که به دنبال مدل Mمعرفی می‌شوند.



بی ام و

 

در حال حاضر از مشخصات و تنظیمات مدل‌های M850i و 840d کوپه رونمایی شده است و انتظار می‌رود مدل‌های کانورتیبل و گرن‌کوپه 4 در نیز با همین مشخصات رونمایی شوند. با معرفی مدل M ما می‌توانیم در یک قاب به مجموعه 9 عضوی ازخانواده سری 8 نگاه کنیم که همگی قبل از پایان سال 2019 وارد بازار شده‌اند. جای شگفتی نیست که مجموعه‌‌ی متنوعی از موتورها برای چنین طیف گسترده‌ و متفاوتی از خودرو‌ها نیز به کار رود.



بی ام و

زمانی که مجموعه خودروهای سری 8 تکمیل گردد، این خودروها جایگزین خودروهای کنونی سری 6 – به عنوان برترین کوپه‌های موجود- این کمپانی می‌گردد.

کروگر همچنین در این همایش از معرفی مدل تجاری "آی- نکست"، در نیمه دوم سال جاری سخن گفت. رونمایی از Z4‌های جدید نیز در سال آینده صورت خواهد گرفت.

 

بی ام و



کروگر تشریح کرد: ما با سرعت به پیش می‌رویم و در مهم‌ترین بازارهای جهان خلاقانه‌ترین فناوری‌ها و جدیدترین محصولات را ارائه خواهیم کرد. در این راه از شفاف‌ترین نقشه‌های استراتژیک استفاده کرده و کاملا انعطاف‌پذیر هستیم.

کد خبر 99749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha