کد خبر 99796
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
ماهی گیری ایرلاین ها از نوسانات ارزی

پرشین خودرو: عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با بیاناینکه گرانی نرخ بلیت هواپیما به بهانه نوسانات ارزی به برخورد با ایرلاین های متخلف منجر می شود، گفت: طبق قانون بودجه ۹۷ هر نوع افزایش قیمتی خلاف قانون است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، حسین نیازآذری  با انتقاد از عملکرد شرکت های هواپیمایی، گفت: متاسفانه اعمال قیمت های خارج از ضابطه برای بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها نارضایتی های عدیده ای را رقم زده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شناور شدن نرخ ها بهانه مناسبی برای اعمال نرخ های نجومی نیست، افزود: متاسفانه اکنون ربط دادن افزایش نرخ بلیت هواپیما به نوسانات ارزی تخلف فاحش ایرلاین ها است.

افزایش قیمت بلیت هواپیما ممنوع است

وی با تاکید بر اینکه طبق مصوبه بودجه سال 97 کل کشور افزایش هر نوع خدماتی ممنوع است، تصریح کرد: در خصوص بلیت هواپیما نیز این قانون صدق می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه گرانی نرخ بلیت هواپیما مصوبه هیات وزیران را نیز ندارد، گفت: سازمان هواپیمایی باید با تشدید نظارت ها جلوی چنین تخلفات فاحشی را بگیرد.

 

ایرلاین

 

فرصت 6 ماهه کمیسیون عمران مجلس به سازمان هواپیمایی برای بررسی وضعیت ایرلاین ها

نیازآذری با تاکید بر اینکه دستگاه های خدماتی مجاز به افزایش قیمت ها به بهانه های مختلف در شرایط فعلی نیستند، افزود: شرکت های هواپیمایی نیز بهتر از قبل از برخوردهای قضایی با آن ها در مسیر قانونی حرکت کنند.

وی همچنین از فرصت 6 ماهه کمیسیون عمران مجلس به سازمان هواپیمایی برای بررسی وضعیت ایرلاین ها خبر داد و گفت: شهریور ماه این فرصت به پایان خواهد رسید از این رو لازم است در این روزهای منتهی به شهریور به مسئله گرانی بلیت ها نیز رسیدگی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: کمیسیون عمران مجلس به موضوع گرانی بلیت هواپیما ورود کرده و با متخلفان در این حوزه برخورد خواهد شد./

کد خبر 99796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha